affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Agr ye keh do baghir mery ni guzara ..tu mein tumhara

Tuesday 6 September 2016

Agr ye keh do baghir mery ni guzara ..tu mein tumhara

اگر یہ کہہ دو بغیر میرے نہیں گزارہ، تو میں تمہارا
یا اس پہ مبنی کوئی تاثر کوئی اشارا، تو میں تمہارا

 
غرور پرور، انا کا مالک، کچھ اس طرح کے ہیں نام میرے
مگر قسم سے جو تم نے اک نام بھی پکارا ، تو میں تمہارا

 
تم اپنی شرطوں پہ کھیل کھیلو، میں جیسے چاہوں لگاؤں بازی
اگر میں جیتا تو تم ہو میرے، اگر میں ہارا ، تو میں تمہارا

 
تمہارا عاشق، تمہارا مخلص، تمہارا ساتھی، تمہارا اپنا
رہا نہ ان میں سے کوئی دنیا میں جب تمہارا ، تو میں تمہارا

 
تمہارا ہونے کے فیصلے کو میں اپنی قسمت پہ چھوڑتا ہوں
اگر مقدر کا کوئی ٹوٹاکبھی ستارا تو میں تمہارا

 
یہ کس پہ تعویز کر رہے ہو؟یہ کس کو پانے کے ہیں وظیفے؟
تمام چھوڑو بس ایک کر لو جو استخارہ ، تو میں تمہارا

 
عامر امیرؔ


9 comments:

  1. نہ میری کوئی منزل
    نہ میرا

    کوئی کنارا‎ ‎تنہائی
    میری
    محفل اور یادیں میرا

    سہارا
    اُن سے بچھڑ کر
    کچھ,,

    یوں وقت گزارا
    کبھی

    زندگی کو ترسے
    کبھی موت کو پکارا

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dating for everyone is here: ❤❤❤ Link 1 ❤❤❤


      Direct sexchat: ❤❤❤ Link 2 ❤❤❤

      gL. .

      Delete
  2. ﺍﻓﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺳﺐ ﺟﮭﻮﭦ ﻧﮩﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺩﻝ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺍﻟﺠﮭﮯ ﮔﺎ ﭘﮍﮬﯿﮯ ﻧﮧ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﻮ

    احساس بدل جاتے ہیں اور کچھ نہیں ورنہ ایک ہی دل سے ہوتی ہے۔۔❤💞 ❤ نفرت بھی اور محبت بھی۔۔,

    ReplyDelete
  3. اے یادِ یار تجھ سے کریں کیا کیا شکایتیں ؟؟ اے دردِ ھجر !! ھم بھی تو پتھر کے ھو گئے.


    نظر انداز کرنے والے تیری کوئ خطا نہیں محبت کیا ہوتی ہے شاید تجھے پتا ہی نہیں

    ReplyDelete
  4. دل سے میرے لگا نہ ترا دل ہزار حیف ہے یہ شیشہ ایک عمر سے مشتاق سنگ تھا..

    ReplyDelete
  5. سر بازار جو بولا ہم نے تو برپا ایک تماشا ہوگا
    کوئی بہانہ تلاش کرکے بتادو مجھکو کہ میں تمھارا

    ReplyDelete
  6. ہم تو اس موڑ پہ آ پہنچے ہیں جہاں ۔۔۔۔
    ❤️ کسی اور کو چاہے تو گناہ ہوتا ہے ۔!

    ReplyDelete