affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Teri rooh ka aseer hun by Aisha

Saturday 10 April 2021

Teri rooh ka aseer hun by Aisha

تیری روح کا میں اسیر ہوں   

  تیرے عشق میں میں فقیر ہوں.    .  .  .   .  .   .  . . 

 ناچتا ہوں میں عشق میں   .

جانتا ہوں میں مجھے   .  .  .

 یہ عشق نہی تو کیا ہوں میں

   اک زوال ہوں میں اس عشق میں

*************

بو ہوت تیز ہے یہ دنیا   .  .  . 

 ذرا بچ کے رہنا   .  .  .  .  .  .

 بھروسہ ہے نہ مجھ پے میری دست رس سے کبھی دور نہ جانا   .  .  .  .  .  .  .  .  .   .

میں کہتی بھی ہوں نہ سنو اس دنیا کی  .  .  .  .  .  .  .

ہمارے بچرنے پر جشن منا ہے گی یہ  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

  مجھ سے بچھڑ کر یہ دنیا رول دی گی تمہے   .  .  .  .  .

 تمہے یاد اے گی مگر یہ دنیا بھلا دیگی تمہے

***********8

میرے دل کی ہر گوشیے پی حق ہے تمہارا  .  .  .  .  .  .  .  

تم اپنے عشق سے کبھی باز نہ آنا  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

چاہے یہ دنیا جتنا بھی زور لگا لے  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

 تم عشق کی انتہا تک جانا  .  بو ستا ہے گی یہ دنیا تمہے تم ہر نہ ماننا   .  .  .  .  .  .  .  . 

 بس اپنا عشق بچانا اس دنیا کو ہرانا  .  .  .  .  .  .  .  .  .

  اس دنیا میں تو بچھڑ گئے ہم ملیں گے اب افلاك پے ہم   .  .

 بتا آیئں گے خدا کو گناہ اس دنیا کا  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

 ہم مل کر دیکھیں گے اانجام اس دنیا کا  .  .  .  .  .  .    .

 ابتدا بھی عشق تھا انتہا بھی عشق رہا  .  .  .  .  .  .  .  .

خیر آباد یہ عارضی دنیا افلاك پر ہی اب گزر ہمارا

************

2 comments: