affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mujhy fana hona hai teri zaat mein by Sunbal Boota

Saturday 5 November 2022

Mujhy fana hona hai teri zaat mein by Sunbal Boota

مجھے فنا ہونا ہے تیری ذات میں

تو الودود بھی ہے اور الجبار بھی

صرف تیری رضا میری چاہت ہو

میری چاہتوں کی کیا اوقات ہے

تو سمجھتاہے مجھے میری چاہت کو

میری منزلوں کا تو پاسبان ہے

عطاکردے مجھے وہ جو میری چاہت ہے نہیں  ہوں میں غافل اس سے جو تیری چاہت ہے

تو کہتا ہے اپنے بندوں سے پوری کرو جو میری چاہت ہے تجھے بخش دوں گا وہ جو تیری چاہت ہے

چھوڑ دی میں دنیا کی ہر چاہت تیری چاہت کی خاطر

اب عطا کر مجھے وہ جو میری چاہت ہے

تو سنتا ہے مجھےتو سمجھتا ہے مجھے

مجھے نہیں اس دنیا کا اعتبار یہ  تو بس تیرے نافرمان بندوں کی چاہت ہے

نا کرنامجھے ان نافرمانوں

جیسا عطا کردے وہی جو تیری چاہت ہے

نہیں چاہتی میں یہ دنیابس ہے یہ کھیل تماشا

عطا کر مجھے وہ جو میری چاہت ہے

میری التجا ہے تجھ سے

تو ڈھال دے میری چاہت کو اس میں جو تیری چاہت ہے

آمین تم آمین

🖋️سنبل بوٹا

No comments:

Post a Comment