affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Main hon ek larki by Anee Asad

Tuesday 27 March 2018

Main hon ek larki by Anee Asad


میں ھوں ایک لڑکی
اے  اللّه میری عزت
اب ہے ترے حوالے
میں ھوں کسی کی بیٹی
میں ھوں کسی کی آبرو
میں تو ھوں ایک معصوم بچی
میں بری نظر کو کیسے سمجھتی
میں حوس کا ہوئی شکار
میری عزت تھی پامال ہوئی
وہ انکل تھے کوئی اپنے
میں ان پر شک بھلا کسے کرتی
انہو نے بڑے پیار سے تھا
میرا ہاتھ تھما
بولے تم تو هو بیٹی میری
تم تو هو میرا خزانہ
اؤ تم کو کھلونے دلاؤ
تم کو خوب گھماؤ
میں تو نہ سمجھ تھی
بہت ہی کمسن تھی
انکے ساتھ جو چل پڑی
دیکھو میں زندہ نہیں بچی
انہو نے کہا بیٹا
تم تو هو بہت ہی پیاری
اپنی امی کی دلاری
اپنے ابّا کا مان هو تم
دیکھو کوئی آواز نہ آے
نہ شور کرنا نہ چلانا تم
میں تو ھوں انکل تمہارا
مجھ سے تو نہ گھبرانا تم
اب دیکھو ماں
میں تو چپ چاپ چل بسی
میں تو ھوں زینب تیری
میں تو ھوں مریم تیری
آخر قصور کیا تھا میرا
کے میں ھوں ایک لڑکی
 کیا یہی ہے نصیب میرا
کے ہوجاؤ درندوں کے حوالے
میں ھوں ایک لڑکی
اے اللّه میری عزت
اب ہے ترے حوالے ...

عینی اسد

No comments:

Post a Comment