affiliate marketing Famous Urdu Poetry: pehly zaroori tha by Zimal Alvi

Wednesday 4 November 2020

pehly zaroori tha by Zimal Alvi

تیری آنکھوں کا پروانہ
لے گیا میرادل مستانہ😜

******

وہ  خدا  ہوتا میں انساں ہوتا
کبھی وہ بھی مجھ پہ مہرباں ہوتا

*******

بتاؤ کیوں مجھے اتنا یاد آتے ہو
ہر وقت جو میرے پاس رہتے ہو
ہر پل ہر لمحہ ہر گھڑی ہر وقت
کیوں مجھے  اتنا  تم ستاتے ہو

******

خود میں ہی اچھا ہوں میں خود میں ہی
کسی اور کا وجود مجھے اچھا نہیں لگتا
بھری ہوئی ہے یہ دنیا تما شائیوں سے
صاحب

یہاں کوئی وجود کسی کا سچا نہیں لگتا

******

سنو بے حد مغرور لگتے ہو 
پھر بھی  اچھے لگتے ہو

*******

میرے شہر کا نام ہے قصور
مگر بے چارا ہے بے قصور

******

میرا جو شہر قصور ہے
اس میں میرا کیا قصور

******

تجھے بھو لنا میرے بس میں نہیں
صاحب
اور بس سٹاپ تے آآ

******

اے نیند! کیو ں تو بھی مجھ پہ اب مہر بان نہیں

روٹھ گئی ہو مجھ سے میرے اپنوں کی طرح

********

اے نیند آ وی جا تو ہن
رچ جا اینہاں اکھیاں وچ

****
میں تیرا وچھوڑا سہہ نئیں سکدی
بن تیرے میں رہ نئیی سکدی

********

روٹھ گئی میری نیند مجھ سے
 اک نیا صدمہ میر ی ذ ا ت کا

********

کل رات بھی تو نہ آئی 
اے نیند
 تو کہاں رات گزار آئی

******

ساری رات گزاری تیرے انتظار میں 
"""نیند""""
ظالم! تجھے کیا میری یاد نہ آئی

*******

ہر شخص نہیں ہوتا میّسر 
ہمیشہ سے ہمیشہ تک

*********

ظالم نیند رات خفا 
کیا  کیا  کیا  کیا

*****

گزر ہی جائے گی یہ رات بھی سوچوں میں اپنی
رات ہی تو ہے کوئی عمر بھر سزا  نہیں

********

نہ دکھلا تو اپنی بے بسی کا تماشہ 
زمل
اوڑھ کے نیند چپ چاپ سو جا

******

یہ رات بھی خفا ہے اپنی
 یہ کیسی سزا ہے  اپنی

*******

لگتا ہے آج چاند بھی سو نہیں پائے گا
چپ چاپ تکی جا رہا مجھے

********

گزر ہی جائے گی یہ رات بھی سوچوں میں اپنی
رات ہی تو ہے کوئی عمر بھر  کی سزا  نہیں

******

میں تیرا وچھوڑا سہہ نئیں سکدی
بن تیرے میں رہ نئیں سکدی

******

کیا صلہ ملا عمر  بھر کی وفاؤں کا
صاحب
جاتے ہوئے وہ یہ بھی کہہ گیا وفا کرنا تو سیکھ لو

******

بے وفا تھے یا جو بھی تھے تم
بحر حال مجھے خود سے عزیز تھے

*********

خو شگوار ہے موسمِ ہجر بھی
زمل
برسات میں بھی بلبل اداس ہے

**********

اس نے کہا گز ارا ہی کرنا سیکھ لو میرے بغیر 
صاحب
سنو! گزارا ہی نہیں ہوتا تیرے بغیر

*******

تم   تو   پھر   تم   ہو
تیری تو یادیں بھی کمال ہیں

********

سنو ! مغر و ر ہم بھی ہیں
مگر تم سے  کم ہی ہیں

*******

سنو! کمالِ غضب ہم بھی رکھتے ہیں
مگر  تم  سے کم  ہی  رکھتے ہیں

**********

گر کبھی یاد آ ئے میری تو پلٹ کے آنا 
میں وقت کا طمانچہ تیرے منہ پہ  ماروں گا

******

سنو! ہم بھی کمال ہیں
اپنے شہر کے نواب ہیں
ہو گی بادشاہٹ تیری بھی مگر
 ہم اپنے شہر کے سردار ہیں

********

اِ ک چھو ٹے سے شہر میں بسیرا ہے میرا
علم کی جہا لت کا اند ھیرا ہے وہاں

********

اور تو کچھ نہیں بس اتنی سی عرض ہے
اس مہر بانی کے پیچھے کونسی غرض ہے

********

خوف آتا ہے مجھے میٹھے لہجے سے
کڑوے لہجے اب شہد لگتے ہیں

*********

تیرا میٹھا لہجہ اب زہر لگتا ہے
زمانے کا لہجہ  اب شہد لگتا ہے

*********

سنو! میں مغرور ہوں اور بے حد ہو ں
تم انا پرست ہو تو کس حد میں ہو

**********

سنو! میں مغرور ہوں اور بے حد ہو ں
تم انا پرست ہو تواپنی حد میں  ر ہو

*******

میں خود میں ہی رہتا ہوں 
سنو!
تجھے بے انتہا چاہتا ہوں

*********

ہو ں گیں تیری محبتیں زمانے کے لئے
ہمارے لئے اک شخص ہی کافی ہے

**********

میں موازانہ نہیں کرتا خود کا کسی سے
صاحب
میں جیسا بھی ہوں با کمال ہوں

***********

تو ہو گا نواب تو اپنے شہر کا
میرے شہر میں میرا راج ہے

**********

ہر کسی کی سمجھ میں کہاں آتا ہوں میں
سمندر ہوں کوزے میں کہاں سماتا ہوں میں

*********

اک شخص ہے جو انجان بہت بنتا ہے 
ہر بات پر میرے شہر کا نام بہت لیتا ہے

**********

دل میرا ٹورو گے تو میرا کیا جائے گا
صاحب
اپنا ہی آشیانہ تباہ کرو گے

*******

بڑا قر یبی تعلق ہے میرا تجھ سے
کبھی  پا س آ  تو سہی
قر یب سے دیکھ تو سہی

***********

کبھی وہ بھی ایک زمانہ ہوا کرتا  تھا 
اک پاگل ہمارا دیوانہ ہوا کرتا تھا

********

کہاں جچتے ہیں تم پہ شکوے شکا یتیں
صاحب 
یہ الزام بھی ہمی پہ اچھے لگتے ہیں

***********

سنو! تم مغرور ہو 
میں بے حد ہوں جناب

********

کیا کروں.... کیوں  کروں
جناب
 آ.................پ سے شکوہ

*******

فر صت ہی فر صت تھی میرے چارہ گر کو
میرے ز خموں سے بھی وہ   انجان ہی تھا
ممکن ہے ہوتی ہو اسے بھی  پرواہ میری
ورنہ اک شخص میرا بھی وہ سا ئبان ہی تھا

*********

حقیقت بھی ہے خواب بھی ہے 
ہجر ِ جاناں  عذاب  بھی  ہے

*******

چا ہنے کے بھی کچھ اصول ہوتے ہیں
ٹو ٹے دل اکثر خا موش ہوتے ہیں
کھو کر ہی کیوں احساس ہوتا ہے
زمل
کچھ لوگ ہماری زندگی میں انمول ہوتے ہیں

**********

سنا ہے تو سن لیتا ہے ہر بے کس کی
اسی لئے تیرے آگے دستِ سو ال ہوں میں

*********

کرم فر مادے مجھ پہ یا رب
ماہی بے آب کی طرح بے حال ہوں میں

***********

اداس اداس بکھرا بکھرا 
یہ کا لج تم بن ویران سا ہے
کیوں گئے ہیں آپ اتنی دور
یہ شہر تم بن پریشان سا ہے

*******

ہری پور ہو یا اسلام آباد 
میرے بھیا کا ہر شہر سہا نا ہے 
میرے معصوم سے بھیا کا دل
میری لاڈلی بھا بھی پہ دیوانہ ہے

********

ہر لمحہ  خواب  ہوتا  ہے
جب وہ میرے ساتھ ہوتا ہے

*******

اوہ تیرے نا ل ای یارا عجب بہاراں 
اوہ بن تیرے میں کیویں عمر گزاراں
کیوں پے گئیاں ہن لمیاں جدائیاں
تو زندگی ایں  تینوں کیویں سمجھاواں

************

ساون بھی کوئی موسم ہے بچھڑ  جانے کا
میں خود کو د لا سہ نہ دلاؤ ں تو کیا کروں

***********

کر رکھے ہیں زمانے کے الزام اسی کے حوالے
بندے اسی کے ہیں تو وہی جا نے

*******

کیوں ہے ہر الزام مجھ پہ
کیا میرا خدا نہیں ہے
ہوں بے بس ہی سہی مگر
وہ مجھ سے جدا نہیں ہے

********

ہوتا رہتا ہے میرا چرچا شہر کی گلیوں میں
میں تھا کیا اور کیا کر دیا زمانے نے

********

کتنے بے درد ہیں تیرے زمانے کے لوگ 
زمل
برباد بھی کرتے ہیں تو محبت کے ساتھ

********

احساسِ مروت ہی سہی وہ مجھے روکتا تو
نہ بناتا مجھے اپنا وہ مجھے سو چتا تو

*************

احساسِ مروت ہی سہی وہ مجھے روکتا تو
اپناتا نہ سہی پر وہ مجھے سو چتا تو

*********

میں بکھر گیا ہوں
بچھڑ کے اس سے

*******

کبھی ہجرکبھی ستم کبھی آہ وزاریاں
محبت میں موسم بدلتے رہتے ہیں

*********

عجب طواف کرتی ہیں نگاہیں اس شخص کا
نہ حالِ دل سناتی ہیں نہ دیکھ پاتی ہیں

***********

تجھےکیا بتاؤں تجھ میں کیا ہے
کیا تو نہیں جانتا تجھ میں کیا ہے
میراجہاں بستا ہے تجھ میں
اور کیا بتاؤں تجھ میں کیا ہے

***************

بے خبر اک پل نہیں دل اس سے
وہ جس کو فرصت نہیں خود سے

**********

محبت لفظ نہیں جو سبھی پڑھ لیں
یہ وہ سوز ہے جو ہر ساز میں بجتا ہے

*************

بکھر گیا ہوں میں
بچھڑ کے اس سے

*****

بس ایک تو ہی تو  رہ گیا ہے 
جہاں سارا تو کھو چکا ہوں ؟؟

تجھے بھی اپنی آنا میں آ کر 
خفا کروں گا تو کیا کروں گا ؟؟

*******

میں جزب کر لوں ساری تھکاوٹیں تیری 🙈

تو اک بار میرے بازؤں میں آ تو سہی❤️

********

جو تجھے دیکھنے میں ہے مزہ
وہ کہاں ہے میخا نو ں میں

***************

تڑپتے  دل  کو  قرار  چا ہئیے
 ہمیں محبت کا اظہار چاہئیے

***********

بچھڑ کر وہ مجھ سے خوش ہے 
تو اچھا ہے
پاس نہ سہی میرے شہر میں رہے 
تو اچھا ہے

**************

کہاں تک ہو اس دل کو محبت تجھ سے
صبح و شام تیرا ہی رہتا ہے خیال مجھ کو

*************

کسی کو سو چنا اگر محبت ہے 
تو مجھے تم سے بے  حد ہے

****(*

کہاں تک میں تجھے چاہوں
کیا تجھ پہ ہی ذہن تھکاؤں

*****

کہاں ممکن ہے تجھے بھولا نا
خیر! کوشش کرکے دیکھوں گا

******

سنو جو دن رات یاد آتے ہو
کیوں میرا ضبط آزماتے ہو

*************

وہ جو مجھے یاد رکھتا ہے اپنی ہر دعا میں
اور کیا ہوگا میرا مقام اسکی زندگی میں

************

تو بھی جائے گا بدل یہ تونا سوچا تھا
بن تیرے میں جیوں گا یہ تو نا سوچا تھا

*******

وہ آج بھی آجائے یاد تو
کچھ یاد نہیں رہتا
کیوں میر ا ہوتے ہوئے بھی
وہ میرے پاس نہیں رہتا

********

حیرت ہے وہ شخص👱🏻‍♂️ ابھی ز ندہ ہے 😯😯
وہ جو کہتا تھا تم سے بچھڑ وں گا......💔💔
تو مر  جاؤں گا....☠️☠️

******

اداس رات ہے نومبر کی
دل میں اک آس ہے
کہیں وہ آجا ئے
اور بس میرا ہو جائے
اور کہے 
نہ  تم آس چھوڑو
میرا تیرا ہو جاؤں گا

*****

میں تیرے سہارے جی لوں گا
بس تیرا ہو جاؤں گا
کاش ایسا ہو جائے

*****

کاش ایسا ہو جائے
کہیں راہ میں وہ مل جائے
کاش ایسا ہو جائے

****

کبھی بھولا ہی نہیں میں تجھے
تجھے یاد رکھنے کے سلسلے میں

*****

کیسا یہ سلسلۂ محبت ہے
یاد بھی مسلسل آتے ہو
اور کمی بھی تیری پوری ہوتی نہیں

*****

کہاں ہوتی ہے کمی پوری اس شخص کی
جس کی یاد مسلسل عذاب میں رکھتی ہے

******

تمہیں معلوم ہے وہ  کیسا ہے
مہکتا مہکتا گلاب جیسا ہے

******

چاہ رہتی ہے جس کو ہر وقت دیکھنے کی
اسی کو آنکھ اٹھا کے دیکھا نہیں جاتا

******

تجھے دیکھنے کی چاہ میں😍 
کچھ بھی نہیں دیکھا جاتا💯💔

******

ممکن ہے وہ مجھ سے بچھڑ کر خوش ہو........💞💞
ورنہ آخری وقت پر یشان تو وہ بھی تھا.......💔💔

*****

بڑا گہرا تعلق ہے اس دل کا تم سے.....🔥🔥 
صاحب
تجھے دیکھے بن چین اسے بھی نہیں آتا💯💯💝💝

*****

مجھ سے بچھڑ کر آخر رہو گے تم بھی توکیسے.....💔💔
سانس تو تجھے بھی مجھ بن نہیں آتا.....🙈🤪

*******

پڑ ھائی میں  بھی یاد آتے ہو مسلسل💯😯
پیپر کرواد ینا...  میں تیرے آسرے پہ ہوں🔥🔥

****

جو مسلسل یاد آتے ہو 🔥🔥
فارغ وقت کہاں سے لاتے ہو

*****

پھلے ضروری تھا
اب اضافی ہوں

****

"ہم تمہارے ہوئے بالفرض
تو ہمیں کس نام سے پکارو گے"

****

آگے چل کر ، حساب ہونا ہے
اس لیے بے حساب پی لیجئے✨

****

کیا حرج ہے🤔
صاحب
میرا ہونے میں😉😉

*****

پہلے اہم تھا 
اب تو وہم بھی نہیں

****


2 comments: