affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Us ke rukhsar par ashak by Nimra Javed Mughal

Wednesday 18 November 2020

Us ke rukhsar par ashak by Nimra Javed Mughal

عاءشہ اقبال کے نام۔۔♥♥   


اس کے رخسار پر ایک اشک کی آوارہ گردی ۔۔۔۔
ہم نے یاقوت کے سینے پر سمندر دیکھا ♥♥♥♥


************

 میری پیاری دوست رکھی کے نام ۔۔♥♥♥♥  
میرے خیال میں جہاں دھوپ کی ہلکی سی بھی رمق ہو وہاں زندگی کے اثار پیدا ہو جاتے و  ہیں ۔۔۔۔
رکھی  تیرا  میری زندگی میں ہونا ایک میرے جسے بندے کے لئے نعمت ہے ۔۔
مجھے لگتا ہے تمہارے ہونے سے میری بے رنگ زندگی میں بہار ہے۔ ۔۔♥♥♥♥♥
چاے کے کپ میں نظر آتی ہے صورت تیری ۔۔
ہوں ا طمینا ن سے تجھے چسکیوں میں پیتے ہیں ۔۔فرام نمرہ جاوید مغل ۔۔

*************


ایشا اقبال ۔۔۔
وہ جو محفلو ں میں جواں ہو کے بیٹھتی ہے ۔۔
اس ایک لڑکی کے ہجر نے میرے بال سفید کر  دیے ۔۔۔

***************

No comments:

Post a Comment