affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ghazal by Amna shaheen iqbal

Friday 28 May 2021

Ghazal by Amna shaheen iqbal

غزل

تیرےآنسوؤں میں جو بهہ گئے

جزبات ” سب میرے نام کر

وہ حسرتیں  ہیں  ۔ ،  دفن  ہو ئی

اب خواہشوں کا   ”احترام کر

سہی بے رخی بِن رضائےدل

اب  مِلن  کا  ۔  اذنِ ”عام   کر

یوں  نہ  رکھ  مجھے  تو  ‘بےمہر

کو ئی حرف ‘ دل پہ ”  ارقام کر

میں مقید  ”  بیت الحزن   میں

میری وحشتوں ، کا ”اختمام کر

میں جیوں  مگر  فقط”  اسی نہج

مجھے۔۔  زندگی میں ”التزام کر

نہ وہ جنگ کہ جیت ہو تیغ سے

مجھے فتح کر  ، ۔۔یا” بے نام کر

میرے ”قلب  ، ،،، کی تنقیح کر

یا،،، تو   شاملِ  ”انتقام ۔۔۔کر

کسی بے نوا  ،،کی  صدا میں  ہو

وہ  مجھے  ۔۔۔دعائے  ا دام کر

اک تڑپ اٹھی تھی نیم شب

میرے‘  عشق  ”    کا انجام کر

نہ جو گر سکی ۔۔۔ ”  دیوارِ اَنا

میرے قتل  کا  ہی ” اقدام کر

تیرےعشق میں ہوئےجاں بحق

میری روح۔۔ سے ،تو کلام کر

میری  ، ا نتہا۔۔۔۔کو نہ آزما

دشمنِ جاں،  کو یہ     پیغام کر

سمندر جو ضبط کے بے کراں

بس   یہی ” حیاؔء  ، کو ” انعام کر

تیرے آنسوؤں میں جو بہہ گئے

جزبات سب میرے نام کر

 

( م۔ح۔ب۔ی)🌳

ا

 

No comments:

Post a Comment