affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Mafia Athar

Friday 4 February 2022

Poetry by Mafia Athar

مجھے کچھ اس طرح ستاتا ھے وہ 😟مجھے درد دے کے سب کو ھسنتاھے 😊میں قائل تھی محبت میں ایک کے پابند ھونے کی 🙂مگر یھ انسان ہے صاحب کسی ایک کا کہاں ھوتا ھے ؟؟

************

میں کیا بیان کرو زندگی کو 😊 وہ لمحے خاص تھے جب تم میرے پاس تھے

**************

تم نے یو پھیر لیا ھے منہ 😔 جیسے میں نے دل نھیں قرض مانگ لیا ھو😉😉

**************

حوصلہ اتنا کہ کیا نہیں کرسکتی مجبوری ایسی کہ کچھ نہیں کرسکتی🥺

************

انسان کی زندگی محتاج ہے چند سانسوں کی 🙃 مگر تکبر ایسا کہ گویا دنیا اس کی ہے

😔😔Amina asif😍

************

مجھے تو لگا دسمبر ہی بدنام ہے بس

یہاں تو جنوری نے بھی خوب تباہیاں مچا رکھی ہیں🔥

( Mafia Athar)

***********

چار دن کی رنگین باتوں کی عادی نہیں ہوں💫

میں جو چاہتی ہوں مستقل چاہتی ہوں

(Mafia Athar)

*********

No comments:

Post a Comment