affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by A R Wafa

Saturday 18 June 2022

Poetry by A R Wafa

‏میری شدت کا یہ عالم ہے

کینوس پر تجھے روبرو پایا

#وفا

‎**********

‏کاش کہ مجھے خدا سے عشق ہو

میرے دل میں ایسا درد اٹھے

اور نوک قلم سے، لہو میں ڈوبے لفظ نکلیں

ایسی تسیر ہو میرے لفظوں میں

ہر ٹوٹے بکھرے بشر کو، صبر کی دولت نصیب ہو

مجھے ایسی بصیرت نصیب ہو

ہو آنکھ بند، مدینے کی زیارت نصیب ہو

#وفا

‎***********

‏اچھا ہوا کہ بارش کے سبب بابا نے

میرے چہرے پر آنسو کی لکیریں نہیں دیکھیں

رخصت تو بیٹیوں کو سب کرتے ہیں

پر کسی نے تقدیریں نہیں دیکھیں

اس تہذیب کے عجب ریت و رواج

اجڑی صورتیں، پاؤں میں پڑی زنجیریں نہیں دیکھیں

#وفا

‎*********

‏کچھ ایسا ہو کہ تو بچھڑ کے مجھ سے

ڈھونڈتا پھیرے مجھے گلی گلی

#وفا

‎************

‏میں کمزور عصاب کی مالک، مجھ پر ہنس لے جتنا ہنسنا ہے

کاش تجھ سے بھی تیرا کوئی چاہنے والا جدا ہو

#وفا

‎************

‏مجذوب ٹھہرا راہِ عشق کا

کسی کو دل سے نکال دینا، بڑا دشوار ہے

جو رگوں میں شامل ہوخون کی طرح

اسے بھولا دینا، بڑا دشوار ہے

#وفا

‎*********

‏تیری انا سمندر جیسی، تو سنگ تراش ٹھہرا

میں محبت کی دیوی، کانچ کی مورت

تو کانٹوں سے لیس گلاب، تو بھنورا رس چرانے والا

میں ست رنگی تتلی، چھونے سے بے رنگ ہو جاؤں

تیرے خون میں شامل جفا ٹھہری

میں وفا کی پتلی، عمر بتا دوں انتظار میں

#وفا

‎***********

‏میری سوچ کا محور محدود رہا

نہ قرآن رہا، نہ سجود رہا

زندگی عزاب مسلسل ٹھہری

نہ سکون رہا، نہ وجود رہا

دنیا کے عجب دھندے ہیں

نہ پیٹ بھرا، نہ روح میں کچھ موجود رہا

#وفا

‎*********

‏دھواں سا اٹھتا ہے میرے اندر سے کہیں

اور پھر رقص کرتا ہوا تیرا عکس نظر آتا ہے

#وفا

‎***********

‏لب و رخسار کے فریب سے نکل کر دیکھ

قدرت کے نظارے اور بھی ہیں جان لیوا بڑے

#وفا

‎**********

‏دستار کو روند کر جو نئی دنیا بناتے ہیں

وہ کب خوش رہتے ہیں، جو دوسروں کو رلاتے ہیں

#وفا

‎**************

‏میری دعا ہے

اے ہمسفر میرے!

تجھے میری عادت ہو جائے

محبت تو بدل جاتی ہے

پر عادت کبھی نہیں بدلتی

میری دعا ہے

آئے ہمسفر میرے!

#وفا

‎*********

‏بار بار کی محبت، محبت نہیں ہوتی

حسن نظر ہوتی ہے، الفت نہیں ہوتی

حسن کو دیکھ کر جھک جانا، یہ مرد کی فطرت ہے

ہر اک کی طرف جو کھنچے، وہ چاہت نہیں ہوتی

#وفا

‎******

‏لوٹ آنے کا وعدہ کر کے مکر جانا

یہ تو شیوہ ہے ہر ہرجائی کا

صبح سے شام تک

کھلے دروازے کو تکتے رہنا

تکتے تکتے

چوکھٹ پر سر رکھ کر سو جانا

اور

ہوا کے شور سے دروازے کا زور سے بجنا

تیری دستک سے مشابہ ہر آواز سنائی دیتی ہے

ہر آہٹ پر یوں لگتا ہے کہ شاید تو لوٹ آئے

#وفا

‎*************

‏جانا ہی تھا تو دروازہ کیوں کھلا چھوڑا

تجھے لگا تھا کہ تیرے پیچھے آؤں گا میں

#وفا

‎************

‏تیرا اجنبی لہجے میں خیریت پوچھنا!!

اور میرا لڑکھڑا کر دیوار کا سہارا لینا!!

#وفا

‎********

‏پارسا تھا وہ، اور گناہوں میں ڈوبا ہوا میں

اس کا اور میرا ملاپ کیسے تھا ممکن

#وفا

‎********

اجنبی بن کے وہ گزرا تو یوں لگا

دل کو کسی نے مٹھی میں لے لیا ہو

#وفا

********

‏بیکار کی شے نہ سمجھ میری محبت کو

اک آہ سے سمندر کا سینہ چاک کر دوں

#وفا

**************

‏غمِ دنیا سے گھبرا کر یاد یار میں گزار دی

صبح سے شام، شام سے رات ہو گئی

#وفا

‎************

‏میں یہ نہیں کہتی کہ لوٹ آؤ پر یار تیرے ہجر نے مجھے لوٹ لیا

#وفا

‎************

‏وہ روٹھے تو یوں لگا

ساری کائنات خفا سی ہے

#وفا

‎*************

‏شام ہوتے ہی پنچھی سارے گھر کو لوٹے

میں ہجر کی وادی کا مسافر ٹھہرا

#وفا

***********

‏اے یار اتنا تجھے یاد کیا ہےیہ زمانہ ہمیں یاد کرے گا

پڑھ کر دردِ دل میراگریباں اپنا چاک کرے گا

#وفا

*************

‏مسیحائی کا شوق مجھے لے ڈوبا

ہر مریضِ عشق سے خیریت مطلوب ہے

#وفا

‎***************

‏تجھے کس سے دوں مشابہت

گرگٹ تو سات رنگ بدلتا ہے، اور توُ

#وفا

‎********

‏شرط ہے کہ، پھر ملو تو یہی ذوقِ نظر ہو

چپکے سے یوں پاس آؤ کہ نہ خبر ہو

زبردستی کا سودا نہیں، ہے دل کا معاملہ

محبت ہو ایسی کہ جس میں نہ جبر ہو

#وفا

‎*******

یہ شاعر ہے یا مصور، خدا معلوم

نئے انداز، نرالی صورتیں نوکِ قلم سے بناتا ہے

#وفا

‎*********

‏سوچنے کا مت پوچھو سوچ میں گزر جاتی ہے شب

کس قدر میں نے چاہا تھا، بچھڑے گئے کب

#وفا

‎***********

‏میرے نہیں اپنے ظرف کی بات کرو

روٹھتی تھی جب،  تو کب منایا تھا

میرا ظرف دیکھ، تیری دلہن کو اپنے ہاتھوں سے سجایا تھا

آئے پتھر کہنے والے، آبگینے سا دل توڑ کر میرا

اب پوچھتے ہو میں نے گھر کیوں نہیں بسایا تھا

#وفا

‎**************

‏بد دعاؤں سے بدلتی نہیں تقدیر

مردِ مومن بن توڑ ہر زنجیر

حکمرانوں سے کیسی شکایت

ہمارے ہاتھوں میں ہے، اپنی تقدیر

#وفا

‎**********

‏عشق نہیں دیکھتا کسی فقیر کی جھونپڑی کو

بادشاہوں کو دیکھا ، مشتِ خاک سر میں ڈالے

#وفا

********

‏تسبیح و تلاوت، سجدوں میں گزر گئی

دکھوا تھا یا کیا، سکون قلب ڈھونڈتے عمر گزر گئی

#وفا

**********

‏اے دلنشیں جلوے سے بجلیاں نہ گراِ

عشق تو لیلیٰ سے مجنوں کو بھی ہوا

#وفا

‎**********

‏نظر سے مل کر نظر بن گیا فسانہ

نظر کا قصور ہے سارا ، سب کہیں دیوانہ

#وفا

***********

‏ہم ہیں سادہ بہت، منافقت نہیں رکھتے

ہزاروں چہرے ہیں اس کے، ہم مطابقت نہیں رکھتے

#وفا

‎***********

 

‏جب بھی چاہوں تیرا چہرہ چھو سکوں

بس اتنی سی بات ہے یہ ھق دے مجھے

#وفا

*********

‏نہ رنجشیں نہ شکائتیں

نہ گزارشیں نہ عنائیتں

جب تعلق ہی نہیں

پھر کیسی محبتیں

#وفا

******

‏تم کیا جانو پیٹ کے دوزخ کو

آبرو کو بکتے دیکھا ہے

کوڑے کے ڈھیر سے چنتے ٹکڑے

بھوک سے بچوں کو سسکتے دیکھا ہے

تجھے غمِ محبت سے ہی فرصت نہیں

میں نے رزق کی تلاش میں، ہیروں کو سڑکوں پر رلتے دیکھا ہے

#وفا

‎************8

‏خدا کرے کہ تجھے بھی قرار نہ آئے

جس طرح کسی اور کو کیا بے قرار تُو نے

#وفا

‎*******

‏کم بولنے کا سبب نہ پوچھ

بول پڑا تو، تُو رو پڑے گا

#وفا

‎********

1 comment: