affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Aur ik barsat ne mera boht nuqsan kia tha by Aqsa Bilal

Wednesday 26 July 2023

Aur ik barsat ne mera boht nuqsan kia tha by Aqsa Bilal

*اور اِک برسات نے میرا بہت نقصان کیا تھا*
 *مجھ سے میرا کوئی اپنا چھین لیا تھا* 
 *مشکل میں ہر دم جس نے میرا ساتھ دیا تھا* 
 *آنسوؤں میں بھی جس نے مجھے ہنسا دیا تھا* 
 *دوستی کا ناتا بھی خوب نبھا گیا تھا* 
 *انسانیت کا مکمل حق ادا کر گیا تھا* 
 *اور اِک برسات نے میرا بہت نقصان کیا تھا* 
 *مجھ سے میرا کوئی اپنا چھین لیا تھا* 
 *وقت نے بچپن میں جسے بڑا بنا دیا تھا* 
 *ہر رشتہ ہی وہ خوب نبھا گیا تھا* 
 *حالات کا جس نے ڈٹ کے سامنا کیا تھا* 
 *کئی راز اپنے ساتھ چھپا لے گیا تھا* 
 *اِک برسات نے میرا بہت نقصان کیا تھا* 
 *مجھ سے میرا کوئی اپنا چھین لیا تھا**
*(اقصیٰ بلال )*
*******

*اے بارش تو برس اور بہا لے جا*
*غموں کو اور دُکھوں کو*
*اذیتوں کو اور تلخ یادوں کو*
*جھوٹے وعدوں کو اور ہر جھوٹ کو*
*کافروں کو اور ہر منافق کو*
*اے بارش تو برس اور بہا لے جا*
 *خواہشوں کو اور خوابوں کو*
*ناکامیوں کو اور بربادیوں کو*
*بھٹکے قدموں کو اور خالی آنکھوں کو*
*میرے وجود کو اور  چھنی روح کو*
*اے بارش تو برس اور بہا لے جا*
*(اقصیٰ بلال)*
********

*وہ ایک رات جب تو جدا ہوا عبداللہ ذہن نشین ہے مجھے غمگین آسماں* 
 *آنسوں ٹپکتے رہے اور بادل برستے رہے*
*(اقصیٰ بلال)*
*******

*میں تیری یاد سے غافل ہونے ہی۔                                             لگتی ہوں عبداللہ کہ یہ مِیھ برس جاتا*۔                                                                                *(اقصیٰ بلال)*

No comments:

Post a Comment