affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mohabbat to sirf jazba hay by Aqsa Bilal

Sunday 23 July 2023

Mohabbat to sirf jazba hay by Aqsa Bilal

*محبت تو محض جزبہ ہے تو, تو فطرت ہے میری*
*اور ضرورت تو وقتی شے ہے تو،تو عادت ہے میری*
*اقصیٰ بلال*

*****

*میرے سیاہ فلک پہ چمکتا واحد ستارہ ہے تو۔*
*تیرا نام اور تو ، میرا ہی سارے کا سارا ہے تو۔*
*میرے ادھورے قصوں میں مکمل داستان ہے تو۔*
*میری زندگی کے ہر پنے کا اِکلوتا عنوان ہے تو۔*
*میری صبح میری شام ،میرا گزرتا ہر لمحہ ہے تو۔*
*میرے سیاہ فلک پہ چمکتا واحد ستارہ ہے تو۔*
*میری آنکھوں کے ہر منظر میں ، میری باتوں کا ہر ذکر ہے تو۔*
*میری قلم جو لکھتی ہے ، میری شاعری کی ہر تحریر ہے تو۔*
*میں مسافر تیرے نقش کے پیچھے ، میرا راستہ میری منزل ہے تو۔*
*کچھ نہیں ہے یہ دنیا مجھے، میرے جینے کا ایک ہی مقصد ہے تو۔*
*میرے سیاہ فلک پہ چمکتا واحد ستارہ ہے تو۔*
*تیری محبت سمندر ہو گی بلال ، پر میرے لیے تو پوری کائنات ہے تو۔*
*تیرے لیے میں بس ایک ذریعہ ہوں میرے تو جینے کی وجہ ہے تو۔*
*تو مسکرا دیتا ہے میری نادانیوں پہ، میرے لیے خوشی اور تسکینِ قلب ہے تو۔*
*اب کے جو ہُوا ہے یہ احساس الگ ہے صرف محبت و عشق نہیں میرا جنون اور سکون ہے تو۔*
*(اقصیٰ بلال)۔*♥️

*****

اک امید جاگتی ہے
🥀
اور دفن ہو جا تی ہے
🥀
نام میرا سن کے۔۔۔۔۔۔۔۔
🥀
ہر خوشی لوٹ جا تی ہے 
🥀۔                                                                                                  اقصیٰ بلال

*****


18 comments: