affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Roohi alqadas by Ayesha Yaseen

Thursday 17 August 2023

Roohi alqadas by Ayesha Yaseen

عنوان:

روحی القدس

عائشہ یٰسین

القدس!

مسکراہٹ

یعنی محبت

یعنی عشق

یعنی بلا کا عشق

القدس!

قبلہ اول!

ایک قصۂ الفت

یعنی سکونِ زندگی

مطلب دِل کی تسکین

القدس!

میں تمہیں

اتنا خوبصورت

اور انتہائی دِل کَش

لفظوں میں موتیوں کی مانند

پرونا چاہتی ہوں کہ

سب جو تم سے واقف بھی نہیں

وہ بھی تمہارے عشق میں مبتلا ہو جائیں

اے بیت المقدس!

میں تمہاری زمیں پر

ایک ایسا سجدہ کرنا چاہتی ہوں

کہ اس سجدے میں ہی

میری روح پرواز ہو جائے

اور جہاں کے لوگ

میری قسمت پر

رشک کریں

القدس!

ایک محبّت

کہ جس میں

ایک اذیّت مسلسل ہے

تیرے آزاد ہونے کی

تڑپ مسلسل ہے

القدس سے محبت

ایک عبادت

یعنی زندگی

القدس سے محبت

ایسا احساس ہے

جو صرف پاک دِل کا ہے

القدس!

مسکراہٹ

یعنی محبّت

یعنی عشق

یعنی بلا کا عشق

***************

1 comment:

  1. میں تمھارے عشق میں سانس لیتا ہوں ۔۔۔
    عشقی القدس 🖤🥀

    ReplyDelete