affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ik pari ki khwahish poetry by Javeria Bashir

Tuesday 3 October 2023

Ik pari ki khwahish poetry by Javeria Bashir




اک پری کی خواہش ہے
ایسے دیس میں جانا ہے۔۔۔۔۔
اک خوبصورت وادی میں
چھوٹا سا گھر بنانا ہے۔۔۔۔۔
ایسا آشیانہ بسانا ہے
بے پناہ محبت کے جہاں پہ دریا بہتے ہوں۔۔۔۔
لوگ سارے آپس میں گھل مل کے رہتے ہوں
لڑائی جھگڑے، فسادوں کا، کوئی تذکرہ نہ ہو۔۔۔۔۔
حسد چیز کیا ہے آخر کسی کو پتہ نہ ہو
جہاں پہ چوٹ لگنے پہ، ہزاروں پوچھنے والے ہوں۔۔۔۔۔
جو مل کے ساتھ ہنستے ہوں، جو مل کے ساتھ روتے ہوں
کہو جو تم دکھی ہوں میں، کوئی پوچھے وجہ کیا ہے۔۔۔۔۔
کوئی تو ہو جو سمجھے دلکوئی تو ہو جو کہ دے مل۔۔۔۔۔
جہاں پہ رشتے سچے ہوں،،، احساس کے دم پہ پکے ہوں
عداوتیں ساری، بغاوتیں ساری، زمیں کے نیچے بستی ہوں۔۔۔۔۔۔۔
ہاں اک ایسی بستی ہو
جو سوچوں میں کبھی ایسا۔۔۔۔۔
تو بے تحاشہ ہنستی ہوں

No comments:

Post a Comment