affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Huma Malik

Friday 27 October 2023

Poetry by Huma Malik

اے میرے دل پہ قابض شخص

میں جب جب تمہیں دیکھتی ہوں

میں اپنی قسمت پہ حیران ہوتی ہوں

مجھے خود پہ رشک آتا ہے

کہ اک مکمل شخص

جو ہر عیب سے پاک ہے

جو رحمت اور باعثِ برکت بھی ہے

وہ مجھے عطا کر دیا گیا

صرف چند آنسو کے عوض

جب کے وہ تو اتنی شان والا ہے

کہ اس کے لیے سالوں رویا جائے

پر قسمت مجھ پہ مہربان ہوئی

اور

وہ فرشتوں جیسا شخص مجھ گنہگار کو مل گیا

میں ساری عمر بھی سجدہ شکر کرو

یعقوب کی طرح رو رو کر بینائی کھو دو

زلیخا کی طرح تسبیح پڑھوں

تو بھی میرے دل

میں تیری شان میں اضافہ نہ کر سکوں

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

مجھے عشق ہے                                                               سردیوں کی پہلی بارش سے                                                              سرسراتی چنچل ہوا سے                                                                    پتوں پہ گری بارش کی بوندوں سے                                                                بادلوں سے آنکھ مچولی کھیلتے چاند سے                                                               ٹھنڈ میں چائے کے گرم کپ سے                                                                                اور آپ کے ساتھ سے بات سے                                                                                ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭

وہ جو ہنر ہے کسی کو اپنا بنانے کا نہ سیکھ سکے نہ سیکھا سکے                                                                                              وہ جو ہنر تھا کسی کا بن جانے کا وہی سیکھ کے قلم گرا دیا                                                                                                        میں جو بن گیا کسی اور کا وہ نہ بن سکا نہ سمجھ سکا                                                                                                            قید کر کے وہ اپنی ذات میں دیواریں سب گرا گیا

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭

اے میرے دل پہ قابض شخص

میں جب جب تمہیں دیکھتی ہوں

میں اپنی قسمت پہ حیران ہوتی ہوں

مجھے خود پہ رشک آتا ہے

کہ اک مکمل شخص

جو ہر عیب سے پاک ہے

جو رحمت اور باعثِ برکت بھی ہے

وہ مجھے عطا کر دیا گیا

صرف چند آنسو کے عوض

جب کے وہ تو اتنی شان والا ہے

کہ اس کے لیے سالوں رویا جائے

پر قسمت مجھ پہ مہربان ہوئی

اور

وہ فرشتوں جیسا شخص مجھ گنہگار کو مل گیا

میں ساری عمر بھی سجدہ شکر کرو

یعقوب کی طرح رو رو کر بینائی کھو دو

زلیخا کی طرح تسبیح پڑھوں

تو بھی میرے دل

میں تیری شان میں اضافہ نہ کر سکوں

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭

مجھے عشق ہے                                                               سردیوں کی پہلی بارش سے                                                              سرسراتی چنچل ہوا سے                                                                    پتوں پہ گری بارش کی بوندوں سے                                                                بادلوں سے آنکھ مچولی کھیلتے چاند سے                                                               ٹھنڈ میں چائے کے گرم کپ سے                                                                                اور آپ کے ساتھ سے بات سے                                                                                ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭

وہ جو ہنر ہے کسی کو اپنا بنانے کا نہ سیکھ سکے نہ سیکھا سکے                                                                                              وہ جو ہنر تھا کسی کا بن جانے کا وہی سیکھ کے قلم گرا دیا                                                                                                        میں جو بن گیا کسی اور کا وہ نہ بن سکا نہ سمجھ سکا                                                                                                            قید کر کے وہ اپنی ذات میں دیواریں سب گرا گیا

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

اے میرے دل پہ قابض شخص

میں جب جب تمہیں دیکھتی ہوں

میں اپنی قسمت پہ حیران ہوتی ہوں

مجھے خود پہ رشک آتا ہے

کہ اک مکمل شخص

جو ہر عیب سے پاک ہے

جو رحمت اور باعثِ برکت بھی ہے

وہ مجھے عطا کر دیا گیا

صرف چند آنسو کے عوض

جب کے وہ تو اتنی شان والا ہے

کہ اس کے لیے سالوں رویا جائے

پر قسمت مجھ پہ مہربان ہوئی

اور

وہ فرشتوں جیسا شخص مجھ گنہگار کو مل گیا

میں ساری عمر بھی سجدہ شکر کرو

یعقوب کی طرح رو رو کر بینائی کھو دو

زلیخا کی طرح تسبیح پڑھوں

تو بھی میرے دل

میں تیری شان میں اضافہ نہ کر سکوں

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

مجھے عشق ہے                                                               سردیوں کی پہلی بارش سے                                                              سرسراتی چنچل ہوا سے                                                                    پتوں پہ گری بارش کی بوندوں سے                                                                بادلوں سے آنکھ مچولی کھیلتے چاند سے                                                               ٹھنڈ میں چائے کے گرم کپ سے                                                                                اور آپ کے ساتھ سے بات سے                                                                                ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

وہ جو ہنر ہے کسی کو اپنا بنانے کا نہ سیکھ سکے نہ سیکھا سکے                                                                                              وہ جو ہنر تھا کسی کا بن جانے کا وہی سیکھ کے قلم گرا دیا                                                                                                        میں جو بن گیا کسی اور کا وہ نہ بن سکا نہ سمجھ سکا                                                                                                            قید کر کے وہ اپنی ذات میں دیواریں سب گرا گیا

ہما ملک

٭٭٭٭٭٭٭٭

No comments:

Post a Comment