affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Bohat khush rang lagty ho by Iqra Nadeem

Monday 18 December 2023

Bohat khush rang lagty ho by Iqra Nadeem

بہت خوش رنگ لگتے ہو

بڑے دلچسپ لگتے ہو

مجھے تم باقیوں جیسے

کبھی ساون سے لگتے ہو

کبھی برسات لگتے ہو

مجھے بھی جاننا ہے یہ

کہ تم میں خاصیت ہے کیا

کوںٔی جو مل لے تم سے تو

اسی کے خاص لگتے ہو

ذرا سے عیب ڈھونڈوں تو

مجھے تم وقت کی بے حد

انوکھی چال لگتے ہو

اگرچہ لڑ لوں خود سے بھی

تو کیا معلوم میرے ہو

تمھاری زندگی میں تو

بہت انمول ساتھی ہیں

میرے ہونے نہ ہونے سے

میرے ملنے بچھڑنے سے

نہ تم کو فرق پڑنا ہے

نہ تم نے لوٹ کہ آنا ہے

مجھے اکثر یوں لگتا ہے

تمہارے دل کی دنیا میں

تری دھڑکن میں رقصاں ہیں

کبھی مایوس ہوں گی جب

تھکن سے چور ہوں گی جب

مری نادان فکروں کو

میری معصوم الفت کو

تڑپ کر جب  بلاؤ گے

نہ پھر میں لوٹ پاؤں گی

نہ تم اپنا سکو گے پھر

زمانے کی فکر تم کو

مرے ارمان جو توڑے

کہو تم اس کے بارے بھی

کبھی حالات بدلیں گے

کبھی جب وقت پلٹے گا

تمھاری خام خیالی ہے

میں تم کو معاف کر دوں گی

تیری پرکش اداؤں سے

مجھے اکثر یہ لگتا ہے

کہ تم پھولوں کے جیسے ہو

کبھی تم کھلنے لگتے ہو

کبھی مرجھا سے جاتے ہو

مجھے تم وقت کی بے حد

انوکھی چال لگتے ہو

 

از اقراء ندیم

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

No comments:

Post a Comment