affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Rootha rootha hay naseeb by Faiqa Farhat Riaz

Saturday 4 August 2018

Rootha rootha hay naseeb by Faiqa Farhat Riaz




روٹھا روٹھا ہے نصیب
روٹھی روٹھی ہر خوشی
کیوں چھائی ہے اُداسی
کیوں چھائی بے بسی
اس قفس میں ہوں میں تنہا پڑی
نہ کوئی ہنسی نہ کوئی خوشی
روٹھا روٹھا ہے نصیب
روٹھی روٹھی ہر خوشی
چاند تاروں کو پہروں میں تکتی رہی
رات دن میں یونہی سسکتی رہی
چاند ہنستا رہا اور میں روتی رہی
رات گاتی رہی اور میں سوتی رہی
روٹھا روٹھا ہے نصیب
روٹھی روٹھی ہر خوشی
آشنا کو تھامے میں چلتی رہی
وہ بڑھ گیا میں بھٹکتی رہی
قفلے تھے جو ساتھ میرے چل پڑے
جانبِ منزل وہ رواں ہوگئے
میں گُم سُم کھڑی بچھڑتی رہی
میری منزل کہاں تھی مجھے خبر ہی نہیں
روٹھا روٹھا ہے نصیب
روٹھی روٹھی ہر خوشی
میں اُس قید میں تھی تنہا پڑی
جہاں اپنا بھی' کوئی اپنا نہیں
میں کسی سے شکایت کیوں کرتی
کہ یہ تھا میرا نصیب۔۔۔!
میرے ہاتھوں پر لکھی تقدیر
میرے چہرے پر لکھی تحریر
یہ تھا میرا نصیب۔۔۔!
روٹھا روٹھا ہے نصیب
روٹھی روٹھی ہر خوشی۔۔۔!!!

فائقہ فرحت ریاض

No comments:

Post a Comment