affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Abhi nah cherh dastan e gham by Binte Farhana

Monday 20 August 2018

Abhi nah cherh dastan e gham by Binte Farhana


ابھی نہ چھیڑ داستانِ غم
کہ ابھی تو زخمِ دِل ہرا ھے
کچھ تو خیال کر اے قِصّہ گو
کہ وہ  جو میرا بے وفا ھے
وہ بھی اِسی محفل میں کھڑا ھے
گر سن لیا اُس نے تذکِرہ میری وفاٶں کا
تو ضرور وہ یاد کریگا سلسلہ اپنی خطاٶں کا
پھر بھی نہ مِل سکے گا سِرا اُسے اپنی جفاٶں کا
نہیں تھی اُسے مجھ سے اُلفت تو نہ سہی
یوں ہی چلتا رھے گا سِلسِلہ میری وفاٶں کا
سدا وہی محور رھے گا میری دعاٶں کا
ابھی نہ چھیڑ داستانِ غم
کہ ابھی زخمِ دِل ہرا ھے
یوں لگتاھے کہ گویا وہ دغا باز میرے دِل میں
اب بھی اُسی مقام پہ کھڑا ھے 
یا اِلٰہی یہ کیا ماجرا ھے
یہ دِل اب تلک کس کی آس پہ دھڑکتا ھے ؟
ابھی نہ چھیڑ داستانِ غم اے  قِصّہ گو
کہ ابھی تو زخمِ دِل ہرا ھے ۔۔

No comments:

Post a Comment