affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Arzo by Mahasan Abdullah

Friday 21 September 2018

Arzo by Mahasan Abdullah

نظــــم

اک آرزو مِری۔۔
عمر بھر رہںوں وہی۔۔
وہ جگہ منزل مِری۔۔
زیست ہںے کامل وہی۔۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔۔

عشق مِرا وہی۔۔
ہںے گھر بھی تِرا وہی۔۔
مجھے محبوب ہیں۔۔
عرض پاک وہی۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔

روضة آقاء کا ہںے وہی۔۔
ساتھ یاران چار بھی۔۔
مِری جستجو جنت البقیع۔۔
مری جنوں مرا حاصل وہی۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔

تو لے جائے مجھے وہی۔۔
بہہ جائے گناہ مرے اشک میں سبھی۔۔
سما جائے محبت تری دل میں بھی۔۔
تو مل جائے وہی۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔

میں خواب میں جاتی وہی۔۔
تجھ سے دعا مانگتی۔۔
روتے ہںوئے تری محبت چاہتی۔۔
ہںوجائے خواب سچ یہی۔۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔

تمنا دل کی ہںے یہی۔۔
دید ہںو آنکھوں کو حرمین کی۔۔
لے تشنہ لب بھوسے وہاں کے خاک کی۔۔
پیروں تلے ہںو مدینے کی سرزمیں۔۔۔

تو لیجا مجھے وہی اے خدا۔۔۔

محاسن عبدالله۔۔

1 comment: