affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Tu mujhe tamasha na bana by Noor Fatima

Friday 12 February 2021

Tu mujhe tamasha na bana by Noor Fatima

تو مجھے تماشا نہ بنا 

ظلم کی دنیا میں تو مجھے تماشا نہ بنا
میرے خواب کو تو باعثِ ذلت نہ بنا

جو کروں من پسند تو میرے کردار کو تو
ستم گر ، بدکاری کا  مجھے تو تمغا نہ بنا

جو چاہو جینا میں بھی نئ دنیا میں تو
میری پروان کو تو اپنا نشانہ نہ بنا

جنم لے کر کسی کے وجود سے پھر تو
اپنی مردانگی کو تو وجہ شہرت نہ بنا

اے عورت کو کم تر سمجھنے والے تو
پھر جی کے دکھا ، کبھی عورت کے بنا

                          ۔۔نورفاطمہ۔۔

*******

وہ اک پروانہ نا ڈر سا 

وہ حسن وہ نزاکت وہ دلفریب ادائیں
وہ شہد سا لہجہ کہ دل میں سما جائیں 

وہ اک پروانہ نا ڈر سا کہ ہل چل مچائے
وہ دلکش ، دیوانہ سا ، کہ مجنو کہلوائے

وہ راز ایسا نا جسے بوجھ کوئی پائے
وہ فنکار ایسا جو نہ سمجھ کوئی پائے

وہ مسافر ایسا نا جو کبھی منزل بھلائے
وہ کامیاب ایسا جو نا کبھی لالچ دکھائے

وہ جو لاکھوں میں بھی اپنا لوہا منوائے
وہ شمشیر سی تیز اپنی ڈھارس بندھوائے

وہ وجود ایسا جو لہو تک گرمائے
وہ قلم ایسا جو نہ کبھی مات کھائے

وہ کردار ایسا جو نہ کبھی سر جھکائے 
وہ عظیم ہستی جناب سمیع اللہ کہلوائے

                             ۔۔نورفاطمہ۔۔

******

4 comments: