affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Dar lagta hai by Mrs Qamar Shehzad Shah

Monday 30 August 2021

Dar lagta hai by Mrs Qamar Shehzad Shah

ڈر لگتا ہے


مجھے ان رسوائیوں سے ڈر لگتا ہے

اس دل کی تنہائیوں سے ڈر لگتا ہے

ہر طرف ہو کا سا عالم ہے یہاں

اب تو اپنی ہی پرچھائیوں سے ڈر لگتا ہے

محبتوں سے بھی کوئی غرض نہیں رہی

اے زندگی تیری ان رعنائیوں سے ڈر لگتا ہے

کہاں سے ڈھونڈ کہ لاؤں نئے ہمسفر دل ویراں

ابھی تک تو پرانی جدائیوں سے ڈر لگتا ہے

کوئی حسرت نہیں رہی روشنیوں کی مجھے

اب تو ان شہنائیوں سے بھی ڈر لگتا ہے

میرا کیا کام ان حسن والوں کی محفل میں

مجھے ان حسن کے شیدائیوں سے ڈر لگتا ہے

اے عشق تجھ سے کوئی تعلق نہیں رہا میرا

مجھے تیری ان کج ادائیوں سے ڈر لگتا ہے

اب کیوں دیکھوں کسی کو پیار کی نظر سے

غیر تو غیر اپنوں کی کرم فرمائیاں سے ڈر لگتا ہے

اب تو اپنی بھی کچھ خبر نہیں رہتی دن رات

اےدل تیری ان بے پروائیوں سے ڈر لگتا ہے

کوئی بھروسہ بھی تو نہیں رہا اس دنیا والوں پہ

مجھے تو اب ان ہرجائیوں سے ڈر لگتا ہے                 !!!!!!!!!!!!!!!!!

مسز قمر شہزاد شاہ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

No comments:

Post a Comment