affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ghazal by Shakeela Saher

Wednesday 27 July 2022

Ghazal by Shakeela Saher

 

غزل

کس نے یہ  کہہ  دیا  تمہیں

تو نہ ملے تو میں  ٹھیک ہوں

 

"تیرا رابطہ_ میری ہر دوا

یہ دوا ملے تو میں ٹھیک ہوں "

 

تیری چاہتوں میں جو صدا

وہ صدا ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وو جو  دیکھنے میں ہے  نشّہ

وہ نشہ ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وہ جو روکنے میں ہے ادا

وہ ادا ملے تو میں ٹھیک ہو ں

 

تیرے آ نسووں میں جو دعا

وہ دعا ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وہ جو  سب  کا . . .   ھے خدا

وه خدا  ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

 

12_07 _2022

 

شکیلہ سحر

*************

غزل

اس کے جانے کے دکھ  کی گہرائی

اس قدر تھی  کہ آنکھ  بھر آ آئی

 

ابھی جو  ذرا  دل بہلنے کو  تھا

کہ  یا دوں کی  پھر ایک لہرآ ئی

 

میں آ نسو کی بو ند یں سمو نے لگی

دکھ  کی  ایسی  کوئی  بحر  آ ئی

 

کار ہستی میں دن تو گزر ہی  گیا

رات  آئی تو پھر  رات  بھر  آئی

 

کیا تعلق تھا  وہ  تیرے ساتھ کہ

تیرے جانے کے بعد میں گھبرا ئی

 

تیرے جاتے ہی منظر بدل سے گیے

دن  نکلتے  ہی  رات  گھر   آئی

 

تم  بھی نہیں لوٹ  کر آ ئے   پھر

میں بھی صحرا سے نہ لوٹ کر آ ئی

 

 

شکیلہ  سحر .

************

غزل

کس نے یہ  کہہ  دیا  تمہیں

تو نہ ملے تو میں  ٹھیک ہوں

 

"تیرا رابطہ_ میری ہر دوا

یہ دوا ملے تو میں ٹھیک ہوں "

 

تیری چاہتوں میں جو صدا

وہ صدا ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وو جو  دیکھنے میں ہے  نشّہ

وہ نشہ ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وہ جو روکنے میں ہے ادا

وہ ادا ملے تو میں ٹھیک ہو ں

 

تیرے آ نسووں میں جو دعا

وہ دعا ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

وہ . .    جو  سب  کا ھے خدا

وه خدا  ملے تو میں ٹھیک ہوں

 

 

12_07 _2022

 

شکیلہ سحر

*********

4 comments: