affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Maan by Numaira Batool

Monday 14 May 2018

Maan by Numaira Batool




ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔۔
بکھر کہ میں ٹوٹ گئی ہوں۔۔۔
کیوں آخر تم روٹھ گئی ہو۔۔۔
اندھیرا کتنا گہرا ہے۔۔
سحر کی راہ میں ہے حائل۔۔
ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔۔
میری خوشیاں۔۔۔
میری باتیں۔۔۔
میری آہیں۔۔۔
میری راتیں۔۔۔
یہ سب کتنی تنہا ہیں۔۔۔
ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔۔

تلاطم آتے رہتے ہیں۔۔۔
میری کشتی نہیں بچتی۔۔
کوئی بھی راہ نہی دکھتی۔۔۔
میں ہر بار ڈوب جاتی ہوں۔۔۔
ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔۔

تمہارا پیار بھرا وہ لمس۔۔۔
تمہاری گود کی گرمی۔۔۔
پر اب تو برف سے لہجے۔۔
نگاہیں سرد ہیں سب کی۔۔۔
تمہاری تتلی کے رنگ سارے۔۔
اب تو ہے کھا گئی دنیا۔۔۔
ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔

ہیں بدلیں سسکیوں میں اب تو۔۔۔
سب مسکرائٹیں میریں۔۔۔
یہ اذیت سے بھرے لمحے۔۔۔
مجھ سے اب سہن نہیں ہوتے۔۔۔۔
خدارا لوٹ آو تم۔۔۔
تمہیں رو کے پکارا ہے۔. 
اب تو تھک گئی ہوں میں۔۔۔
نکلتی جان ہے میری۔۔۔
ماں تمہارے جانے کے بعد۔۔
اندھیرا کتنا گہرا ہے۔۔۔
تمہارے جانے کے بعد۔۔۔
تمہارے جانے کے بعد۔۔۔
(نمیرہ بتول)

2 comments: