affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Yaad hai tujhy by Ayesha Riaz

Tuesday 16 November 2021

Yaad hai tujhy by Ayesha Riaz

وہ کالی گھٹائیں اور بارش کا برسنا

یاد ہے تجھ سے ملنے کو ہمارا ترسنا

پل پل تجھے سوچنا اور کئی راتوں کا گزرنا

کہیں تو دکھے گا اس آس میں دل کا مچلنا

وہ ادھوری ملاقاتوں میں تیرا مجھ سے ملنا

اور میرے ہاتھوں کو اپنے ہاتھوں می پکڑنا

قدموں سےمیرے تیرے  قدموں کو ملا کے وہ چلنا

اور اسی لمحے میں میری دھڑکنوں کا وہ تھمنا

یاد ہے  گھنٹوں بیٹھے ایک دوجے کو تکنا

خاموش رہنا بھی اور کئی باتوں کا بھی کرنا

مدتوں بعد تیری آمد پر میرا شرما سا جانا

تیری پہلی تکنی میں میرے لبوں پر  تبسم کا آنا

یاد ہے تجھ کو ان ہواؤں کا چلنا اور میرا پلو لہرانا

سب سے چھپ کر تیرا مجھے سرگوشی میں بلانا

تیری چھوٹی سی بات پہ میرا منہ کو پھلانا

اور گھنٹوں کان پکڑ کر تیرا مجھ کو منانا

پھر سے تیرے واپسی کے دنوں کا آنا

میری آنکھوں کا بھرنا اور تیرا مجھ کو بہلانا

وہ کالی گھٹائیں اور بارش کا برسنا

یاد ہے تجھ سے ملنے کو ہمارا ترسنا

*************

No comments:

Post a Comment