affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Aye meri pyari maa by Mrs Qamar Shehzad Shah

Tuesday 30 November 2021

Aye meri pyari maa by Mrs Qamar Shehzad Shah

"""""""""""""اے میری پیاری ماں"""""""""""""

تو محبتوں کی بہار ہے۔

تو دلوں کا قرار ہے۔

تو اس چمن کا نکھار ہے۔

تو چاہتوں کی سر زمیں۔

تو دلربا تو دلنیش۔

تو دنیا میں سب سے حسین۔

میں تیرے دل کی مکین۔

اے میری پیاری ماں۔

تو میرا گلستاں۔

تو عظمتوں کا نشاں۔

تو قربانیوں کی داستاں۔

تو میرا آسمان۔

تو میرا آشیاں۔

تو مجھ پہ مہرباں۔

تو میرا سارا جہاں۔

اے میری پیاری ماں۔

تو ہے جنت میری۔

میں  آرزو تیری۔

میں ہر خوشی تیری۔

تو میری ھم دم۔

تو میری ھم راز۔

تو میرا انجام۔

تو میرا آغاز۔

تو میری ہر سانس۔

تو میرا سب سے بڑا انعام۔

تو مرکز ہے دعاؤں کا۔

تو گلشن ہے ٹھنڈی ہواؤں کا۔

تو پیکر ہے وفاؤں کا۔

اے میری پیاری ماں۔

اے میری پیاری ماں۔

/////////////

مسز قمر شہزاد شاہ

 ////////////

No comments:

Post a Comment