affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Iqra Ansari

Wednesday 16 March 2022

Poetry by Iqra Ansari

دعا اس کے لیے

جس سے ناجانے کیا رشتہ ہے

میرا فراق ہے جو ہجر زدہ لگتا ہے

اسکو پایا ہے نہ کھونے کا حوصلہ مجھ میں

پھر بھی کہیں نہ کہیں وہ مجھے اپنا سا لگتا ہے

آجکل گرد تنگ ھے دائرہ زندگی جس کے

وہ مجھے ابھی بھی میرا ھمسفر سا لگتا ہے

ممکن ہی تو نہیں سانسیں ادھار دینا

ورنہ میں اسکی چاہت میں التجائیں ہزارکرتا

میں پڑا ہوں سجدے میں دنیا داری لے کر

ورنہ اٹھاتا ہاتھ اس عزیز جا ں کو میرا طلبگار لکھتا

لکھتا کے چلیں سانسیں سانجھی ہو کر

جب تلک نہ کاتب تقدیر حیاتی لکھتا

وہ تو عاجز ہے میری چاہت سے

میں پھر بھی اس کو اپناانت الحیات لکھتا

اقراء انصاری

************

اسکی آنکھوں میں تھی دلکشی ایسی

ھوش اپنے ھم گوابیھٹے

وہ تو بے وفائی کام کرگئیں انکی

ورنہ ھم تو تھے زندگی لٹا بیٹھے

بعد مدت بھی ٹھہر گیا میرا دل

انکے سامنے جفا کرتے تو کیا خاک کرتے

تم ہی بتاؤ نہ زمانے والو

چاک گریباں ھواجسطرح گلی انکی۔

اب وفاے ناز وہ نہ کرتے تو خاک کرتے

اقراء انصاری

************

اسکو ھوں گے پسند دھنک مانند ساتوں رنگ

مجھے جب بھی لبھایا فقط مسکرانا انکا

اقراء انصاری

**************

ارے واحیات ھیں وہ

جنہیں ھم انت الحیات کہتے تھے

اقراء انصاری

************

میں تو کرتی ھوں خاک اس تکبر کو

تو بھی ملنے کا کوئی بہانہ تو تھما مجھکو

اقراء انصاری

****************

No comments:

Post a Comment