affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Laiba Hafeez

Wednesday 12 October 2022

Poetry by Laiba Hafeez

میرے دل میں چھوپے اس احساس کو توں پہچان ت تو سہی 💕💕

میرے دل کے ہر راز کو توں جان تو سہی

راکھ دیں گے جان بھی ہنس کر تیری ہیتلی پہ 💖💖

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جانا ۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔

توں ایک بار مسکرا کر دیکھ تو سہی

 

 

Laiba hafeez .......

Mandi bahwal din......

***************

حال کیا ہے دل کا یار کہنا نہیں اتا ۔۔۔

مگر تیرے بغیر اب رہنا نہیں اتا۔۔۔۔💖

یہ محبت ہے یا دل کی دل لگی ۔۔۔۔

کہ تیرے بغیر بہت مشکل ہے ذندگی۔

Laiba  hafeez.......

************

جدا ہوئ تم تو اسیے لگا۔۔۔۔۔

جیسے جدا ہوا سارا جہاں۔۔۔۔۔

اب تو سہارے بھی ٹوٹے ہوۓ لگتے ہیں ۔۔

اب تو اپنے بھی روٹھے ہوے لگتے ہیں۔۔۔

تیری یادوں نے ہے اس طرح گہرا ہوا۔۔۔۔

کہ روشنی کے ساتھ بھی اندھرا ہوا۔۔۔

اتنا میں اپنا بھی نہیں۔۔۔جاناں۔۔۔ جیتنا میں تیرا ہوا۔۔۔۔

 

Laiba hafeez.....

**********

غزل۔۔۔۔

تجھے بھی عشق ہو جاے خدا کرے۔۔۔۔

اور وہ بھی تیری  طرح ہی  تجھ سے دغا کرے۔۔۔۔۔۔۔

تو چاہے اسے پاگلوں کی طرح اور وہ تجھے دھوکے میں راکھ کر تیری زندگی تباہ کرے۔۔۔۔۔۔۔۔۔

پھر تجھے احساس ہو میری محبت کا ۔۔۔

اور توں ترسے مجھے پھر سے پانے کو۔۔۔اور پھر میرا دیدار بھی تجھے نصیب نہ ہو خدا کرے۔۔۔۔۔۔۔💕💕

 

Laiba  hafeez .........

***************

7 comments: