affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Achi lagti hay by ammara majeed

Saturday 18 February 2023

Achi lagti hay by ammara majeed

وه میری دوست ہے اچھی تبھی وہ اچھی لگتی ہے
سبھی کے کام آتی ہے تبھی وہ اچھی لگتی ہے
میں جب اداس ہوتا ہوں دکھی تو وہ بھی ہوتی ہے
مگر مجھ کو ہنساتی ہے
تبھی وہ اچھی لگتی ہے
کبھی فرصت کے لمحوں میں مجھے وه سوچتی تو ہے
مگر مصروف رہ کر بھی جب مجھ کو یاد آتی ہے
تبھی وہ اچھی لگتی ہے
علم میں ہے یہ میرے بھی مجھے تکتی ہے چھپ چھپ کر
مگر وہ سامنے آکر جو نظروں کو جھکاتی ہے
تبھی وہ اچھی لگتی ہے
یوں تو سب ہی یہ کہتے ہیں بہت ہی بولتا ہوں میں
مگر جب اس سے ملتا ہوں تو کچھ بھی کہہ ہیں پاتا
حالت دیکھ کر میری زرا سا مسکراتی  ہے
تبھی وه اچھی لگتی ہے
اذیت میں وہ ہو تو تکلیف مجھ کو ہوتی ہے
میسر ہو خوشی اس کو تو راحت مجھ کو ملتی ہے
خوشی کی انتہا میں وہ گلے مجھ کو لگاتی ہے
تبھی وہ اچھی لگتی ہے
فقط یه و ہم تھا میرا کہ دوست ایسے ہی ہوتے ہیں مگر میں اب یہ سمجھا ہوں
مجھے اس سے محبت ہے
تبھی وہ اچھی لگتی ہے

عماره مجید   کنگن پور

7 comments: