affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Hum kabhi mil na paen gy by sonia Khan

Saturday 18 February 2023

Hum kabhi mil na paen gy by sonia Khan

شاید کہ اس دور میں ہم کبھی مل نہ پائیں گے 
وقت کی چال سے اور زندگی کی رفتار سے 
اس دور میں بھی نہیں رہے اس دور کے انتظار میں
مجھے زندگی نے دغا دیا ،تجھے کسی اور کا بنا دیا 
تجھے چاہنے کا بھرم جو تھا اسے قسمت نے مٹا دیا 
مجھے زندگی کے جھمبیلے میں اس قدر پھنسا دیا 
تجھے سوچنا حیات ہے ، تجھے لکھنا ہے مشغلہ 
تجھے دیکھنا بھی لازم ہے ،تجھے بھولنا بھی فرض ہے 
تیری محبت کی چاشنی مجھے اس قدر ستاتی ہے 
تجھے بھولنا بھی چاہوں لیکن مجھے برابر یاد آتی ہے 
محبت کی راہوں میں آزمائشیں تو آتی ہیں 
جو ہو جائیں حوصلے پست تو منزل کہاں مل پاتی ہے 
تیری یادوں کا جو سلسلہ اک لہر بن کر آتا ہے 
مری آنکھوں سے آنسو اس قدر بہاتا ہے 
اے محبت تجھے کیا ملا ، مجھے اس قدر گرا دیا 
مری زندگی کو اجاڑ کر ، مجھے موت سے ملا دیا

No comments:

Post a Comment