affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mujh se fasla na kare by anum tariq

Saturday 3 June 2023

Mujh se fasla na kare by anum tariq




کہنا ہے میرا کہ مجھ سے فاصلہ نہ کرے
 کچھ بھی کرے مجھے خود سے جدا نہ کرے
ملیں گے مجھ سے بہتر کہنا ہے اس کا 
اگر ایسا ہے تو وہ شخص میرے سامنے نہ کرے
مجھے معلوم ہے اپنے بارے کیا ہوں کیا نہیں 
کوئی بھی انجان شخص قائم رائے نہ کرے 
ہوتے ہیں کچھ اصول محبت کے بھی مختص
کوئی شخص اس سے اختلاف کا اظہار نہ کرے 
اور نہیں ملا وہ مجھے تو کر لوں گی صبر انعم 
مگر گزارش ہے کہ مجھے یوں یاد آیا نہ کرے

******


دکھ ہے ہمیں اک محبوب ہمارا بھی ہوا کرتا تھا
جس کے ہر عکس میں اک عجب سرور ہوا کرتا تھا
سیاہ بھنووں کے تلک شرمگیں سرمئی آنکھیں
جنھیں دیکھ کر ہر بے نور پرنور ہوا کرتا تھا
گلابی گال پر جھلکتی معصومیت اس کی
عجب سا جن پر اک سحر محسوس ہوا کرتا تھا 
ہلتے تھے جب شنگرفی لب اس کے 
اس کی باتوں میں اک فسوں ہوا کرتا تھا 
ٹھوڑی پر موجود تل اس کا جاں فزا 
اس تل پر مجھے اپنا دل محسوس ہوا کرتا تھا
بے وجہ ہی چھوڑ گیا وہ شخص اک دن مجھے انعم 
وہ شخص جو میری زندگی ہوا کرتا تھا

No comments:

Post a Comment