affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Azadi by Nazish Majeed

Sunday 21 April 2024

Azadi by Nazish Majeed

عنوان

آزادی

سنا تا ہوں تم کو اک قصہ پرانا

میرے لب کی بولی میں میرا یہ افسانہ

یاد آتا ہے مجھ کو میرا گزرا زمانہ

وہ ہریالی کی دھن میں یوں بلبل کا گانا

کلیوں کو گدگدا کر شبنم کا اترانا

خوشبو کے اس چمن میں پھولوں کا مسکرانا

وہ معطر ہوا میں میرے پرچم کا لہرانا

خوشی کے اے لمحے! ذرا پھر سے ادھر آنا

بھاتا نہیں مجھ کو اب غم کا اترانا

شب غم کی راتوں میں بہاروں کا گنگنانا

کہیں لگتے ہیں دسترخوان تو کہیں محفلوں میں آنا جانا

کہیں ترستا ہے انسان بس کھانے کو اک دانہ

بن مانگے جو برسے وہ کالی گھٹا کا چھانا

ابر کی مستیوں میں اشکوں کا بہہ جانا

کیوں کرتا ہے کوشش آزادی کی تو روزانہ

غلاموں کی زنجیروں میں پروں کا پھرپھرا نا

کیا رنگ بیاں ہے تیرامجھےکچھ بتانا

 خوش گلو کا ہوں پرندہ میرا نام ہے طوطی گانا

آتا نہیں راس تیری قید کا یہ ٹھکانہ

ہوا کا ہوں پنچھی مجھے تو اڑانہ

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

No comments:

Post a Comment