affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Pinki

Tuesday 2 April 2024

Poetry by Pinki

 

خدا گواہ ہے بڑی مشکل سے ملتا ہے

وہ ایک دل جو محبتیں نبھانے والا ہو🤍

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

‏تُو اَب بھی آرزوئے دل ہے، تشنگیِ چشم بھی

بچھڑنا    تو     فقط    تیرا    فیصلہ    تھا

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

 ایسے کٹھور شہر میں رہتا ہوں میں جہاں

سب رائگاں ہے صبر بھی چیخ و پکار بھی

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

ضرورتیں ہیں نئی سے نئی مگر اب کے

بس آنکھ بھر کے اُسے دیکھنا ضرورت ہے

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

میرے تو غم بھی اوروں کے کام آتے ہیں

میں اداس ہو جاؤں تو کئی لوگ مسکراتے ہیں

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

ہمیشہ زخمِ دِل پر ، زہر ہی چھڑکا خیالوں نے

کبھی اِن ہمدموں کی جیب سے مرہم نہیں نِکلا

 

ہمارا بھی کوئی ہمدرد ہے، اِس وقت دُنیا میں؟

پُکارا ہر طرف، مُنہ سے کسی کے “ ہم “ نہیں نِکلا..!🤍

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

چہرے اجنبی ہو جائیں تو کوئی بات نہیں

لہجے اجنبی ہوں تو بڑی تکلیف دیتے ہیں

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

چھوڑ جاتے ہیں پرندے بھی سر شام یہاں

تو بھی اے شخص میرے ساتھ کہاں تک چلتا

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

صدموں سے لوگ مر نہیں جاتے

تمہارے سامنے ہے مثال میری

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

‏اے گردشِ ایام ، هم سے بے سود نہ الجھ۔۔

هم نے هر رنگ میں جینے کی قسم کھائی هے۔۔۔

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

ایسا نہیں ہے کہ مجھے رونق نہیں پسند

چاہت کی بات ہے مجھے چاہت نہیں رہی

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

میں جانتی ہوں میری خودداریاں اسے کھو دیں گی

مگر میں کیا کروں مجھے مانگنے سے نفرت ہے

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

" جو تم ہو وہ صرف تم ہو °•

*نہ تــم سا کوئـی ہے اور نــہ کوئــی چاہئیے

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

معصوم کس قدر تھی میں آغازِ عشق میں

اکثر تو اس کے سامنے شرما گیئ ہوں میں

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

‏اف۔۔۔ ہاں۔۔۔کاش۔۔۔ اگر ۔۔۔مگر۔۔۔ شاید

اک تو نا ملا تو کیا کیا سوچا ہم نے۔۔۔

Pinki

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

 

No comments:

Post a Comment