affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Umar bhar ishq kisi tor na kam ho Aameen

Friday 10 January 2014

Umar bhar ishq kisi tor na kam ho Aameen

!! ____  عُمر بھر عشق کسی طور نہ کم ھو ، آمین
دل کو ہر روز عطا نعمتِ غم ھو ، آمین ____ !!

میرے کاسے کو ھے بس چار ہی سکّوں کی طلب
عشق ھو ، وقت ھو ، کاغذ ھو ، قلم ھو ، آمین ___ !! 

حجرۂ ذات میں یا محفلِ یاراں میں رھوں ____ !
فکر دنیا کی مجھے ھو بھی تو کم ھو ، آمین ____ !! 

جب میں خاموش رھوں ، رونقِ محفل ٹھہروں
اور جب بات کروں ، بات میں دَم ھو ، آمین ____ !! 

لوگ چاہیں بھی تو ھم کو نہ جدا کر پائیں
یوں مری ذات تری ذات میں ضم ھو ، آمین ___ !! 

عشق میں ڈوب کے جو کچھ بھی لکھوں کاغذ پر
خود بخود لوحِ زمانہ پہ رقم ھو ، آمین ____ !! 

نہ ڈرا پائے مجھے تیرگیءدشتِ فراق
ہر طرف روشنیءدیدۂ نم ھو ، آمین ___ !! 

مِیر کے صدقے مرے حرف کو درویشی ملے
دور مجھ سے ھوسِ دام و درم ھو ، آمین ____!! 

میرے کانوں نے سُنا ہے ترے بارے میں بہت
میری آنکھوں پہ بھی تھوڑا سا کرم ہو ، آمین ____ !! 

جب زمیں آخری حدّت سے پگھلنے لگ جائے
عشق کی چھاؤں مرے سرکو بہم ہو ، آمین ____ !! 

No comments:

Post a Comment