affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ehsas hen yeh lafaz sary by Fatima Farooq

Monday 17 August 2020

Ehsas hen yeh lafaz sary by Fatima Farooq

احساس ہیں یہ لفظ سارے...
لہو سے میں نے لکھے ہوئے ہیں
یہ موتی جو میں پرو رہا ہوں...
یہ تیری خاطر بنے ہوئے ہیں
سجا رہا ہوں خیال جو میں...
یہ تذکرے تیرے حسن کے ہیں


کون ہو نہیں جانتے تم...
پوچھو ہم سے کہ، کون ہو تم؟
وہ جو ہستی کہیں نہیں ہے...
درِنایاب انعام ہو تم
بوئےگل ہو،صدائے سکھ ہو...
خزاں میں کِھلتا گلاب ہو تم
زُعمِ آفتاب تاباں قمر...
میرا دَرشنی خواب ہو تم
میرے رعنا خیال ہو کہ...
قفسِ دل میں قید ہو تم
فراق کے بنجر موسم میں...
مہکتی بہار ہو تم...


احساس ہیں یہ لفظ میرے
قرطاس پہ جو بکھر رہے ہیں
کہ نغمے تیرے لطف کے ہیں
عکس ہیں یہ رفاقتوں کے.....
کہ تیری خاطر جو لکھ رہا ہوں
احساس ہیں یہ لفظ سارے
عکاس ہیں یہ لفظ سارے....
راز ہیں یہ لفظ سارے....

No comments:

Post a Comment