affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mein is jahan ka wasi hon by Laiba Rajpoot

Saturday 22 August 2020

Mein is jahan ka wasi hon by Laiba Rajpoot

میں اس جہاں کا واسی ہوں 
جذبات سے بھرے لوگ جہاں 
احساس سے خالی لوگوں میں 
گھٹ گھٹ کے جیتے رہتے ہوں
جہاں محفل محفل بھرے ہوئے 
کوئی اک تنہا سا مرتا ہو
جہاں لوگ تو ہزار مگر 
انسان کہیں نا ملتا ہو۔۔۔
لائبہ راجپوت۔۔

********

کبھی کبھی ٹوٹ کر بھی مسکرا دیتا ہوں۔۔۔
کبھی کبھی مسکرا کر بھی آنسو گرا دیتا ہوں۔۔۔
کبھی کرتا ہوں محبت کا کھل کر اظہار ۔۔۔
کبھی نفرت تک کو چھپا لیتا ہوں۔۔۔
بڑا مشکل ہے اس دوہرے پن میں جینا ۔۔۔
مگر میں یہ کردار بخوبی نبھا لیتا ہوں۔۔۔
کبھی جھوٹ سے رکھ لیتا ہوں دل ۔۔
کبھی سچ کے تیخ چبھا دیتا ہوں ۔۔۔
کبھی دیتا ہوں عزت اوقات سے بڑھ کر۔۔۔
کبھی نظروں تک سے گرا دیتا ہوں۔۔۔
کبھی چاہ کر بھی بھول نہیں پاتا ۔۔
کبھی نا چاہتے ہوئے بھولا دیتا ہوں۔۔۔
ایسا ہی ہوں میں انسان راجپوت
اپنے مزاج سے دنیا چلا لیتا ہوں۔۔۔
لائبہ راجپوت۔۔

***********

میری خواہشوں کے یہ سلسلے اے خدا 
تیری یاد سے غافل نہ کر دے 
میرے صبر کی یہ انتہا
 با خدا 
کافر نہ کر دے

*********

ہم نے کاغذ کے پھولوں میں وفا دیکھی ہے۔۔۔
روتی ہوئی شاموں میں ہوا دیکھی ہے۔۔۔
برستی ہے جو بارش دھوپ میں۔۔۔
جلتی ہوئی بارش کی ادا دیکھی ہے۔۔
بات کیا کرتے ہو صحراؤں کی ۔۔۔
ہم نے سمندر میں جگتی پیاس دیکھی ہے۔ ۔۔۔
اجڑ جائے جو اک بار نام وفا پہ
مرتی ہوئی اسکی ہر سانس دیکھی ہے۔۔۔۔
لائبہ راجپوت

No comments:

Post a Comment