affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Bas ek tum he to ho jo nahe smajhty by Ulfat Rehmat

Wednesday 14 October 2020

Bas ek tum he to ho jo nahe smajhty by Ulfat Rehmat

میرے حُسن پر جو تبصرہ کرتے ہو تم۔ ♥️💥
کبھی آکر میری سادگی بھی دیکھو تم۔😍✨

Ulfat Rehmat

*******

بس ایک تم ہی تو ہو جو نہیں سمجھتے۔😕
باقی سب سمجھ کر ہے اوروں کو سمجھاتے۔😒

******

جب احساسوں کا جنازہ نکل جائے۔💔🔥
تو بہتر ہے کہ بندہ بے حس ہی ہوجائے۔🖤🔥

*******

اب کی بار تو یہ بارش مسلسل برس رہی ہے۔🌧️✨

اب کی بار یہ بارش تیری یاد کے مثل ہورہی ہے۔🌨️♥️

*******

عجب ظلم کی گھڑی ہے کہ ظالم بھی ہے اب یہ کہتا۔!!
یہاں سانپوں کی کیا ضرورت انسان ہے انسان کو ڈستا۔!!

****

یہ جو تمہارے لفظوں کے مٹھاس کا ہے سحر۔!!
مجھے پتہ ہے دراصل یہ تمہارے دل کے نفاق کا ہے زہر۔!!

******

رونقِ محفل میں ہو ہمیشہ قیام تمہارا۔❤️✨
صدا خوش رہو ہمیشہ یہ دعاء ہے ہمارا۔ 😘😍

**********

یہ وطنِ  پاکستان  ہے  فلک ہمارا 🇵🇰🌍
اور میں ہوں اُسکی انمول ستارہ😌✌️

*********

اشارو اشارو میں اپنے دل کی جذبات بیاں کردیتے ہو تم۔✨♥️

اور میں سمجھ کر بھی نہ سمجھوں وہ بھی کوشش کرتے ہو تم۔💥🤍

یہ راز ہے ہم راز ہمارے درمیاں یہ کیوں نہیں سمجھتے ہو تم۔✨💝

محبت تم بھی کرتے ہو یہ بات دنیا سے کیوں چُھپاتے ہو تم۔📎🖤

اشارو اشارو میں اپنے دل کی جذبات بیاں کردیتے ہو تم۔✨♥️

اور میں سمجھ کر بھی نہ سمجھوں وہ بھی کوشش کرتے ہو تم۔💥🤍

چلو آؤ سارے شکوے مٹاکر اظہار محبت کرتے ہیں میں اور تم۔😍💕

دو بول بول کر محبت کے بندھن میں بندھ جاتے ہیں میں اور تم۔🖇️♥️ 

*********

محبت تو اب بھی  برقرار ہے۔✨❤️
بس تیرے اظہار کا انتظار ہے۔💥🌚

*******

تیرا دل یہ  اتنا  کیوں بے قرار  ہے۔🔥♥️
یہ تیرے غلط  فہمیوں کا آثار  ہے۔🙃🖤
ورنہ محبت تو اب بھی برقرار ہے۔✨❤️
بس اب تیرے اظہار کا  انتظار ہے۔💥💖

********

خاموش کیوں ہو تم مجھے اداس اداس سے لگتے ہو۔
آنکھوں میں آنسوں چھپائے ہونٹوں سے مسکراتے ہو۔ 
بہار کے اس موسم سے تم روٹھے روٹھے سے لگتے ہو۔
اس قوس وقزح کے منظر کو بےرنگ سے محسوس کرتے ہو۔
محفل بھری خوشیوں سے تم  کنارہ کئے سے رہتے ہو۔ 
خاموش کیوں ہو تم مجھے اداس اداس سے لگتے ہو۔
شجر کے سایہ میں کھڑے تم مجھے بے سایہ سے لگتے ہو۔ 
خوشبوآتی پھولوں پر بیٹھے تتلیوں سے شکایت کرتے ہو۔
مجھ سے کچھ نہیں کہتے پر تم خود سے جھگڑتے ہو۔
بہت اہتمام سےدل میں نیک جذبات دبائے سے رہتے ہو۔
خاموش کیوں ہو تم مجھے اداس اداس سے لگتے ہو۔
روشن جو ہو پھر تم دیا بُجھانے کی کوشش کرتے ہو۔ 
اندھیرا نہ ہو پھر بھی تم اندھیرے میں ہی رہتے ہو۔ 
رونقِ جہاں سے تم مجھے منہ موڑے سے لگتے ہو۔ 
اُجالا زندگی ہو تمہاری تم ایسا کیوں نہیں چاہتے ہو۔
خاموش کیوں ہو تم مجھے اداس اداس سے لگتے ہو۔
وادی کو بھی اب تم آتش فشاں جیسے تصوّر کرتے ہو۔
پھولوں کے نرسری جو آئے تو تم رستہ بدل لیتے ہو۔
مرنے کا شوق ہے کیا جو قبرسان کے پاس سے گزرتے ہو۔
بڑے خلوص سے زندگی سے بیزار بیزار سے لگتے ہو۔
خاموش کیوں ہو تم مجھے اداس اداس سے لگتے ہو۔

*********

ایک اور آزمائش نے ہمیں گہرا ہوا ہے۔!!
اس سے بھی بس خدا ہی کی پناہ ہے۔!!

*******

میرے نہ ہونے سے جو تمہیں فرق  پڑتا ہے۔✨
یہ فرق وفکر مجھے بہت ہی اچھا لگتا ہے۔♥️

*******

ایک چائے کا ہی تو نشہ ہے۔🤞
جسکی ہمیں اجازت ہے۔😋☕

********

یہ آہ وفغاں کیا میں ہوں ایک درد کا دریا۔!!
جو اپنے ہی آنسوؤں میں ہوں  بھیگ چُکا۔!!

*********

مجھے اسنے چاہا جسکے چاہنے والے ہزار تھے۔!!♥️🤞
حسد کرے مجھ پر سب ہر طرف یہی آثار ہے۔!!🌚✌️

*******

ہم دوسروں کے نقل کرنے سے باز رهتے ہیں۔!!😎🤞
ہم اپنا ہی ایک  الگ جمیل انداز رکھتے ہیں۔!!😌✌️

********

ہمیں سمجھانے کی کیا ضرورت اہل دانش ہمارے اشاروں سے ہی ہے سنبھل جاتے۔!!

اور باقی سب تو نا اہل حسد کے مارے ہماری تصویر دیکھ کر ہی ہے جل جاتے۔!!

********

انسان کے ہاتھ میں کوشش کے سوا کچھ بھی نہیں وہ تو بےبس ہوتا ہے۔!!🤍🤍

انسان کوشش کے بعد بھی اللّٰہ رب العزت کے کن فیکون کا محتاج ہوتا ہے۔!!❤️❤️

*********

بس ایک آرزو ہے اے خدا۔!!🤞

وہ  سنگ رہے میرے صدا۔!!♥️

*********

میں پورا خیال رکھوں گی اسکی ضرورتوں کا۔!!😌🤞

انشااللّٰہ وہ عادی ہوجائے گا میری شرارتوں کا۔!!😉😜

********

میں اس پر اپنے پیار کا کالا رنگ چڑھاؤں گی۔🥱🖤

تاکہ وہ اپنا رنگ  تو نہ  بدل سکے پھر کبھی۔😉😂

******

دل اور دماغ کے درمیاں اب تو جنگ سی چڑھی ہے۔!!🔥
 
اس سے محبت نہیں پھر کیوں میری چاہت وہی ہے۔!!♥️

********

مجھے دوسروں کی خوشی میں خوش رہنا اچھا لگتا ہے۔!!😇

تب ہی تو شوق سے شاعریاں لکھنے کو بھی دل کرتا ہے۔!!♥️

***********

میری جان _ بستی ہے۔!!♥️
ایک ننھی سی جان میں۔!!🌹

******

میں تو عشق کے بھی سارے حدود توڑ  ڈالوں۔!!♥️🔥
تجھے اتنا چاہوں کہ تجھے بھی پاگل کر ڈالوں۔!!😉😂

********

تیرے عشق کے دنیا میں میرا  جہاں سما گیا۔!!♥️🌎
مجھے منزل کی کیا خبر راہ میں گھر بسا لیا۔!!💞🦋

******

مغلوب نہیں روحِ حیات ہے میری محبت کا کریشمہ۔!!🤍
میرے درد میں ہم درد لمس ہے جیسے ہو مجسمہ۔!!💗

********

کیا بتاؤں تمہیں المیہ ایک عکس ہے میرے روبرو پر ہے میرے نظروں سے اوجھل۔!!🤍
میرے ساتھ نہیں پھر بھی میرے ساتھ ہے جیسے ہو میری آنکھوں___کا کاجل۔!!💗

********

ہر گھڑی اِک امتحان ہے۔!!💥
بن تیرے جینا محال ہے۔!!🔐

********

میں اس کے خوبصورت جذباتوں کے آگے ہار جاتی ہوں۔!!♥️💥
کیوں کہ میں اس کے_جذباتوں سے سنور جاتی ہوں۔!!😍🦋

********

مشکل گھڑی میں تیرے انگلیوں سے میں اپنے انگلیوں کو الجھاؤں۔!!🖇️
اور زندگی کے ہر دشتِ الجھن کو تیرے ساتھ مل کر میں سلجھاؤں۔!!♥️

******

شاعر فی العربیة

اؑ اتخذک خالصاً لی؟♥️
افطرات فی نفسی۔!🔥

اسکی اردو میں شاعری

کیا میں تمہیں خود سے زیادہ اہمیت دوں؟♥️
یہ تو میرا خود کے ساتھ زیادتی کرنا ہوگا۔!🔥

********

آزمائش جو نہ ہو پھر اب کے مسلمان عبادت کہاں کرتے ہیں۔!!
عبادت تو صرف عالم و علماء کے لئے ہے یہی سوچ رکھتے ہیں۔!!

*********

آزمائش جو نہ ہو پھر، یہ اب کے مسلمان عبادت کہاں کرتے ہیں۔!!
عبادت تو صرف، عالم و علماء کے لئے ہے یہی سوچ رکھتے ہیں۔!!

*******

جنہیں ہم دعا دیتے رہے۔!!🥀
وہی ہمیں دغا دیتے رہے۔!!🔥

*********

تجھ سے بچھڑ کر ظالم یہ درد دل بھی ہے  مسکراتے۔!!🖤
بعد بچھڑ کر بھی ہے تیرے نام ہی سے یہ راحتیں۔!!♥️

********

وہ میرے صبر کو آزما رہا ہے۔!!🔥
خود کو مجھ سے دور کر کے۔!!🖤

********

شاعر فی العربیة 

ھو    موف   بعھدہ   دائمًا۔♥️
ولکن قد یوذی ذلک احیانًا۔🔥

اسکی اردو میں شاعری

وہ ہمیشہ اپنے عہد کو پورا کرتا ہے۔♥️
لیکن وہ کبھی کبھی تکلیف دہ ثابت ہوتا ہے۔🖤

********

اے حیوان ناطق کون کرتا ہے تمہارے شخصیت کو مجروح۔!!🖤

علم ہوگا جب کروگے اپنے اعمال کے محاسبہ کی طرف رجوع۔!!🥀

********

تو جو لا حاصل تو میں مجھ میں ہوں کہاں۔🥀
متلاشی ہوں تیرے تلاش میں کہ تو ہے کہاں۔🦋

******

جنہیں محبت گھیر لے پھر وہ کہاں حدود کے ہیں پابند رہتے۔🥀🌚
وہ سب سے پرے ہو کر محبت کے فضاء میں ہیں گھر بساتے۔🦋♥️

*********

محبت کے دُشمن ہے دنیا یہ کوئی نئی بات تو نہیں ہے۔🔥🔥

پر افسوس ہے کہ ان دشمنوں کو عقل آج بھی نہیں ہے۔😒😏

********

میں نے جب جب اپنوں کو اپنا سمجھنے کی کوشش کی۔🍂🥀
انہوں نے شدّت سے احساس دلایا کہ وہ میرے اپنے نہیں۔🔥🖤

********

مسئلہ پوچھتے ہو میری جو ہوئی آنکھیں نم۔🥺
جو نہ چاہتا تھا انکی ہوئی آج دل سے قدر کم۔🔥
وہ منزولِ دل کبھی تھے عزیز بس یہی ہے غم۔🖤

*******

مسئلہ پوچھتے ہو میری  جو ہوئی آنکھیں نم۔🥺
جو نہ چاہتا تھا انکی ہوئی آج دل سے قدر کم۔🔥
وہ منزولِ دل کبھی تھے عزیز بس یہی ہے غم۔🖤

*********

پہلے میں ہمیشہ خوش وخرم اور بے فکر رہتی تھی۔🤞🏻
اور اب اکثر اداس اور کبھی کبھی خوش رہتی ہوں۔🙂

 کچھ یوں بھی داستانِ سانحہ کے جزء میرے زندگی کے ہے۔🌚
پر بدلے گا یہ وقتِ دشوار بھی یہ امید مجھے اب بھی ہے۔ ✨

********

No comments:

Post a Comment