affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Hamary alfaz nahe rakhty koi ehmiyat by Zoya Naz

Wednesday 28 October 2020

Hamary alfaz nahe rakhty koi ehmiyat by Zoya Naz

"ہمارے الفاظ نہیں رکھتے کوئی اہمیت"
          $ ناز $
"اب ہم نے بھی خاموش رہنا سیکھ لیا ہے"..

********

"پیچھے مڑ کر جب دیکھا میں نے"
        ناز
    "میرے اپنے ہی میرے دشمن بنے کھڑے تھے"..

*******

"اس امید سے روٹھے ہیں کہ کوئی مناۓ گا"
"رونے لگتے ہیں اس آس سے کہ کوئی چپ کراۓ گا"
"ہمیں کیا معلوم تھا کہ لوگ دل بھی دکھاتے ہیں"
پر امید یہ نہ تھی کہ!!
"ہمارے دل میں رہنے والا ہی ہمارا
دل توڑ جاۓ گا"۔۔

*********

"کیوں لگتا ہے کہ ہمیں استعمال کر رہا ہے کوئی"!
"کیوں کوئی جاتے ہوئے حال میرا بے حال کر رہا ہے کوئی"!
"مجھے خوشی ہوئی یہ جان کر کہ میرے اپنوں میں سے ہی"
°میرے مرنے کی دعا کر رہا ہے کوئی°...

*******

خاک ہو جائیں جب ہم تو ہمیں اس راہ میں اٌڑا دینا..$
            #:ناز:#
$جہاں ہم  برسوں سے تمہارا انتظار کرتے رہے..$

********

ایک وقت تھا کہ تم نے ہمیں اس دنیا کے لیے ٹھکرادیا تھا۔۔۔
اب وہ وقت آئے گا کہ ہم تمہیں ٹھکرائے گے
{اس دنیا کے رب کی خاطر}
    🌹  انشاء اللّٰہ 🌹

*******

وہ جانتے تھے کہ ہمارے دل میں وہی ہیں
        ناز
مگر پھر بھی دل کو ٹوڑ کے دیکھا اس نے ہمارا..

******

•لوگ کہتے ہے کہ انسان ٹوٹ کر اور مظبوط ہو جاتاہے•
          ناز🌹
"مگر مجھے تو تمہاری یاد ہر روز اور کمزور کر دیتی ہے"..

**********

٫٫٫کتنے ظالم ہے نہ تیرے الفاظ
روز میرے زخموں کو تازہ کرتے ہیں٫٫٫

*********

ہماری زندگی کے اندھیروں میں روشنی کر دے کوئی
            ناز
ورنہ فاتحہ بھی ہماری نہ پڑھے کوئی۔۔۔۔

******

؛الفاظ کیسے استعمال کرلے ہم 
یہاں تو ہماری خاموشی سب کو چبتی ہے"..

*******

٫٫٫دلاسے مت دو مجھے میں نے خود کو کھوتے دیکھا ہے٫٫٫
           .......      ناز.  .......
٫٫٫اپنے اندر کے درد کو بھی درد ہوتے دیکھا ہے^
                ٫٫٫خود کو اپنے لیے روتے دیکھا ہے^
  تم کیا جانو کہ میں نے کس کس اپنے کو غیر ہوتے دیکھا ہے""...

*******

بدلے گے ہم خود کو اتنا 
                کہ تم پہچان نہ سکوں گے۔۔۔
                      ۔۔۔۔   ناز ۔۔۔۔
ہم جو درد چھپاتے ہیں تم سے
      جان جاؤگے تو مسکرا نہ سکوں گے۔۔

******

کتنے عجیب ہوتے ہیں کچھ اپنے!!!
    مار کر مٹی میں ملانا بھول جاتے ہیں..
                                                        ۔۔ ناز ۔۔
    مار تو دیتے ہیں خوشی سے مگر!!! 
           مار کر خوشیاں منانا بھول جاتے ہیں...

**********

میں نے جینا نہیں ہے بلکہ مرنا ہے
اب میرے حق پر بھی تو میرا حق ہے نہ
             ۔۔۔     ناز۔   ۔۔۔
   اب مجھے اس حق کے لیے بھی تو لڑنا ہے۔۔۔

*******

اب ہم نے ہر کسی سے روٹھ جانا چھوڑ دیا ہے* 
جب ہمیں ہی نہیں مناتا کوئی تو!!!!
     اب ہم نے بھی ہر کسی کو منانا چھوڑ دیا ہے...

*********

No comments:

Post a Comment