affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ishaq e haqeeqi by Sadaf Fatima

Saturday 10 October 2020

Ishaq e haqeeqi by Sadaf Fatima

💧ہل پل ہر آن💧
💧ہر دھڑکن ہر سانس💧
💧میں کر رہی ہوں 💧
💧آپکی ہی جانب ہجرت💧
💧اللہ ورسول اللہ💧
💧صلو علیہ والہ وسلم💧

*****

🌹🕋اللہ میرا🕋🌹


🌹عشق میرا🌹
🌹نام تیرا🌹
🌹نفس میرا🌹
🌹 میں تیری🌹
🌹قلب میرا🌹
🌹دهڑکن تیری🌹
🌹سانس میرا🌹
🌹چلنا تیرا🌹
🌹احساس میرا🌹
🌹لمس تیرا🌹
🌹جذبے میرے🌹
🌹 اڑان تیری🌹
🌹سوچ میری🌹
🌹خیال تیرا🌹
🌹من میرا🌹
🌹منت تیری🌹
🌹ظرف میرا🌹
🌹حوصلہ تیرا🌹
🌹زبان میری🌹
🌹کلام تیرا🌹
🌹الفاظ میرے🌹
🌹زکر تیرا🌹
🌹جھکنا میرا🌹
🌹سجدہ تیرا🌹
🌹دعا میری🌹
🌹مقبولیئت تیری🌹
🌹خطا میری🌹
🌹عطا تیری🌹
🌹توبہ میری🌹
🌹توفیق تیری🌹
🌹مسکراہٹ میری🌹
🌹آنسو میرے🌹
🌹رلانا تیرا🌹
🌹آنکهہ میری🌹
🌹دکهانا تیرا🌹
🌹نیند میری🌹
🌹سلانا تیرا🌹
🌹خواب میرے🌹
🌹آنا تیرا🌹
🌹رجهان میرا🌹
🌹زات تیری🌹
🌹زندگی میری🌹
🌹امانت تیری🌹
🌹موت میری🌹
🌹ملاقات تیری🌹
🌹تقدیر میری🌹
🌹تدبیر تیری🌹
🌹آنا میرا🌹
🌹حکم تیرا🌹
🌹جانا میرا🌹
🌹ارادہ تیرا🌹
🌹کتاب میری🌹
🌹حساب تیرا🌹
🌹جرم میرا🌹
🌹سزا تیری🌹
🌹حالت میری🌹
🌹ٹهکانا دوزخ🌹
🌹مشیعت تیری🌹
🌹دلانا جنت🌹
🌹 محبت تیری🌹
🌹بخشس میری🌹
🌹چاہت تیری🌹
🌹فردوس میری🌹
🌹نعمت تیری🌹
🌹اعمال میرے🌹
🌹دیدار تیرا🌹
🌹روح میری🌹
🌹وصال تیرا🌹
🌹محمد<آقا>میرا🌹
🌹نبی تیرا🌹
🌹اللہ میرا🌹
🌹بندی تیری🌹

🥰🥰

🌹مجھے اپنے اللہ🌹
🌹 و رسول اللہ 🌹
🌹سے پیار ہے🌹

******

🙂🙂ہمیں سب سے زیادہ کون محبت کرتا ہے🤔🤔

🍁جب تم دیکھو حالات تمہارے خلاف ہوگئے ہیں🍁

🍁اپنے پرائے سب ساتھ
چھوڑ گئے ہیں🍁

🍁ہر طرف سے آزمائشوں پریشانیوں کا زور ہے🍁

🍁توجان لو اللہ تمہیں اپنانے والا ہے🍁

🍁تو فوراً ہاتھ بڑھا لومنزل دور نہیں🍁

🍁تمہارہ رب تمہارا منتظر ہے🍁

🍁پا لو اسے جو سب سے بے نیاز ہے🍁

🍁پر اپنے بندے سے بڑی محبت کرنے والا🍁

🍁تمہارہ ہر چیز کو تمہاری تقدیر کو🍁

🍁اپنے دست قدرت سے تخلیق کرنے والا🍁

🍁تمہارہ سب سے اچھا اور سچا🍁

🍁خالص اور سب سے بڑا 🍁

🍁حقیقی محبوب اللہ تعالٰی🍁

🍁جو اب بھی اس وقت محبت سے🍁

🍁 تمہیں دیکھ رہا ہے🍁


😔یااللہ ہمیں اپنی سچی محبت عطا فرما😢
🤲🏻آمین

*******

🌬️
○○○میری روح کی غذا ہے تیرا زکر پیا○○○

○○○میرا رزق ہے جاناں تیری یاد پیا○○○

☆☆میرے مدنی پیا☆☆

*****

🍂🍂سوکهی تے سییدی میری اے اکو گل🍂🍂

🍂🍂ہن یار بنا نئی سردا سرکار بنا نئی سردا🍂🍂


♡♡آقا آ جائیے♡♡
`صلی اللہ علیہ والہ وسلم`

********

🤫آساں یار دی نیت لئیی اے نماز🧎🏻‍♂️🕋

♡♡بیلیا♡♡

😌ہن سلام ساڈا عرشاں تے ہی پهرے گا🧎🏻‍♂️🕋

*******

🌷ہم بھی ہیں سوالی تیرے در کے🌷

🌷نظر ادھر بھی اک خیرالبشر ہو🌷

🌷صلی اللہ علیہ والہ وسلم🌷

*******

🌹شوق کہتا ہے تیرے عشق میں مر جاؤں🌹

🌹اے جان رحمت🌹

🌹زوق کہتا ہے سنو
 تمہیں میری قسم🌹

🌹پهر اک بار نہیں بار
 نہیں بار بار ہزار بار🌹
 
🌹صلی اللہ علیہ والہ وسلم🌹

******

💫دائرہ اے حیات کا حاصل تمہیں ہو💫

💫نکالوں جو حساب ہستی سے تمہیں💫

💫تو صفر ہو جاؤں💫

صلی اللہ علیہ والہ وسلم

********

🌬️ندائے قضاء جب آئیگی🌬️

🌬️تب تو آوگے ناں یامحمد🌬️

😔صلی اللہ علیہ والہ وسلم 😔

*******

°ہر امر ہے ارادائے الٰہی پر موقوف° 

°°میں نے تجھے چاہا°°

°اور خدا نے یہ چاہا بہت خوب°

********

تیری یاد ہزار بار رلائے

دل کو ہر بار سرور آئے مزہ آئے

پر کوئی اور ماسوا اسکے 

اک بار رلائے
 
یا رسول اللہ

اک پل نا سہا جائے نا صبر آئے

******

تیرے کولوں نفس اپنا نئیں مریا

تیرا اپنے پیچھے پجیئوں بنا نئیں سریا

اپنی میں چہ سڑنا منظور اے تینوں

عشق دی پٹی چہ تو ہجے تائیں نئیں سڑیا

رب رب کر تو متھے ٹیکیں

اپنی چگی اندر تو ہجے تائیں  نئیں وڑیا

جے رب جنت چہ لبدا تے

آدم چهڈ جنت زمین تے کئیوں اتریا

جے رب لبدا زمین اتے

تے نوح کئیوں چهڈ زمین کشتی تے چڑیا

جے رب لبدا پہاڑاں اتے

تے موسیٰ کئیوں کوہِ طور تے

غش کھا کے ڈگیا

جے رب لبدا لوکاں دئیاں سن کے 

تے خلیل کئیوں چهڈ لوکاں نوں

اگاں چہ وڑیا

جے رب لبدا اپنی من کے

تےیونس کئیوں ایک اوکھا ویلا

مچهی دے پیٹ چہ کڈیا

جے رب لبدا حسن دے اندر

تے یوسف کئیوں 

اٹئیاں دے مول وکیا

جے رب لبدا نبوت اندر

تے عیسٰی کو مصطفٰی دی 

امت چہ وڑیا

جے رب لبدا روضے رکھ رکھ

تے حسین کئیوں پیاسہ 

نیزے تےچڑیا

جے رب لبدا عقلمنداں نوں

بلها فیر کئیوں عقلوں پهریا

جے رب لبدا مندر مسیتاں

تے محمد فیر کئیوں

 غاراں چہ وڑیا

اپنی سوچ دامیرے کولوں جواب لے

رکهہ ریل تے کھول قرآن لے

میرے رب دا تو پڑهہ کلام لے

جے توں پاناں ایں مینوں بندیا

محمد دا فیر تو بن بندیا

اینوں جان تو ودهہ کےمن بندیا

میں وی ایدئیاں صفتاں کردا واں

توں وی ایدئیاں نعتاں پڑهہ بندیا


اے میرا نور اے بندیا

میرے نور توں ود ہور کی بندیا

میں وی محمد محمد کردا واں

تو وی صلی علی محمد پڑهہ بندیا

جے من لئی تو میری گل بندیا

توں میرا تے میں فیر تیرا واں بندیا

*******

میری سوچ کا معیار ہو تم💞

میں تم سے ذیادہ کسی اور کو سوچتی نہیں💞


💞صلی اللہ علیہ والہ وسلم💞

******

💞دل کے ہر کونے میں ہیں ہزار داستانیں ہیں ہزار قصے 💞

💞ہر لمحۂ بابے حیات میں کسی یاقوت کی طرح💞

💞جڑے رہتے ہیں سجے رہتے ہیں تیری یاد کے حصے💞

💞صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم💞

*******

♦️♦️بولی لگی تھی میرے پرخلوص جذبوں کی بازار محبت میں♦️♦️

♦️♦️اے جانِ رحمت تیرا عشق آیا مجھے خرید کر ساتھ لیکر چلا گیا♦️♦️

♦️صلی اللہ علیہ والہ وسلم♦️

*******

✨قابل احترام ہیں میرے لئیے وہ لمحات✨

✨جو تیری یاد ساتھ لئیے آتے ہیں✨

✨اور میری زات میں تیرے✨

✨تصورات چھوڑ جاتے ہیں✨

✨صلی اللہ علیہ والہ وسلم✨

*********

✨لٹ جانے کی ہی بات کرتےہو✨

✨عاشق ہی ٹهرے ناں✨

✨اے قلبِ نفس✨

✨ارے مٹ جانے کی بات کرو✨

✨تب میں فنا فی اللہ سمجھوں✨

********

🔺میرے بخت میں آگیا ہے وہ زکر🔻

🔺جس زکر کے زاکر کو 🔻

🔺کسی بھی کام میں کسی بھی میدان میں🔻

🔺خسارا نہیں ہوتا🔻

💞صلی اللہ علیہ والہ وسلم💗

********


⚡ ادهرانکا حسن ہو⚡

 ⚡اور ادھر اپنا عشق⚡


⚡محفلِ جذبات میں پھر⚡

⚡ذوق  کے تماشے دیکهو⚡

⚡صلی اللہ علیہ والہ وسلم⚡

********

🤨کیا کہا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


🤍انہیں عشق کرتے ہو🤍

😏ارے جاو زوق تم جھوٹے ہو😏

😞تم تو بسسسسسسسس اپنی طلب کی فکر کرتے ہو😞


👈🏻عشق حقیقی وہ جو طلب مٹا دے✊🏻

******

✨گزرے کل کو خزاں✨

✨اور آنے والے کل کو✨

✨ہم بہار سمجھ لیتے ہیں✨

✨یہی وجہ ہے کہ ہم سے✨

✨ہمارا آج نہیں بنتا✨

*********

⚡اکثر مجھے عشق کے گلے آتے ہیں⚡

⚡کے تو صادق نہیں⚡

⚡میں کہتی ہوں اسلئیے کیونکہ⚡

⚡تو ابھی کامل نہیں⚡

⚡⚡عشقِ حقیقی⚡⚡

******

سارے ظرف میرے جواب دے رہے ہیں

تیرے انتظار کا حزن سہتے سہتے

🙏🏻🙏🏻آقا آ جائیے🙏🏻🙏🏻

صلی اللہ علیہ والہ وسلم

********

★★رنج کو اگر رنج ہی سمجھو گے★★

★★تو تم حقیقتوں کو بہت کم ہی سمجھو گے★★

★★کونسا دکھ تمہیں کس موڑ پہ★★

★لے جائے راہ رسول پر★★

★★یہ ارادئے مشیعت خدا تم کم ہی سمجھو گے★★


☆صلی اللہ علیہ والہ وسلم☆

***********


💔سر جان ہے بن آئی💔

💔گهڑی پریشان کن ہے آئی💔

💔دھڑکنوں میں تیری یاد سمائی💔

💔سانسوں میں تیرے عشق کی دهن ہے چهائی💔

💔جذبوں سے رگ جان  پر💔

💔 وجدوں کی ہے چڑهائی💔

💔یاد تیری شدت سے 💔

💔ہے دل کو میرے آئی💔

💔آنکھوں سے بہتےاشکوں کی💔


💔رخساروں پہ رم جھم ہے ٹمٹمائی💔

💔ضرفوں کو جوڑنے پر💔

💔صبروں کی چهڑ گئی ہے لڑهائی💔

💔حال میرا کوئی جاکر سنا ہی دے💔

💔طیبہ سے مجھے ابھی تک💔

💔ناں کوئی خبر آئی💔

💔آ جائیں اب تو آقااااااا💔

💔میری جان پہ بن آئی💔

💔مر جاؤں گی میں اگر💔

💔آنکھوں کو ناں صورت💔 

💔اگر تیری نظر آئی💔

💔ناں جی پاوں گی میں اگر💔

💔ملنے کی آپ سے اگر💔

💔ناں کوئی ریت آئی💔

💔آپ آئیں گے یاں💔

 💔مجھے بلائیں گے طیبہ💔

💔کر دیں میرے ظرف کی💔 

💔کچھ  تو حوصلہ افزائی💔

💔ہائےکیا کبهی کوئی 
 یہ بھی کہے💔


💔ارے وہ دیکهو ادھر💔

💔صدف  مدینے ہے آئی💔

💔صدف  مدینے  ہےآئی💔

💔💔آقا آ جائیے💔💔

💔صلی اللہ علیہ والہ وسلم💔

********

🥀ہجر کی تمنّا نا کی تھی🥀

🥀وہ تیرا مل گیا🥀

🥀تمنا تیری کی تھی🥀

🥀جو لا حاصل ہے ابھی تک🥀

🥀اللہ و رسول اللہ🥀

🥀صلی اللہ علیہ والہ وسلم🥀

********

💞💞سارے تیرے در پر💞💞

💞💞اور خدا تیرے گھر پر💞💞

💗صلی اللہ علیہ والہ وسلم💗

********

🌼تیرے ہجر سے سلگهتی سانسوں پر🌼

🌼اک ابر رحمت کا برسا دے🌼

🌼میں پیاسی ہوں تیری دید کی🌼

🌼مجھے اپنی دید سے نہلا دے🌼

🌼شفقت کو تیری ترسی ہوں🌼

🌼دستے رحمت سر پہ سہلا دے🌼


🌼صلی اللہ علیہ والہ وسلم🌼

*********


No comments:

Post a Comment