affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Khwahish by Sara

Monday 30 July 2018

Khwahish by Sara


خواہش ہے کہ ہر راہ پر تیرے ساتھ چلوں
یہی آرزو ھے ہر پل یہی میرا ھے جنوں
خواہش ھے کہ تیری راہ کے سارے خار چنوں
کاش کہ آخری سانس تک میں تیرے ساتھ رہوں
جو موقع دے مجھے یہ زندگی اے میری ماں
تو میں ہر پل ہر راہ میں تیرے ساتھ رہوں
خواہش ہے کہ میری یہ جنّت سدا میرے ساتھ رہے میں اسکے ساۓ میں سدا آباد رہوں
نہ کوٸ مجھ کو تجھ سے جدا کرے
نہ میں یہ بارِ جداٸ اُٹھا سکوں
خواہش ہے کہ تیرا ہر خواب میں حقیقت بنا سکوں
یوں تو ہزار ہیں یہ خواہشیں پر کیا ہوگا کبھی ایسا کہ میں انہیں پایا تکمیل تک پہنچا سکوں؟
خواہش ھے کہ تجھے میں بتا سکوں
تو ہی اوّلین چاہت ھے میری اے میری ماں
تو ہی ھے میرے قلب و جاں کا ھے سُکوں
خواہش ھے کہ میں یہ مختصر سی زندگی تیرے سنگ بِتا سکوں
خواہش ھے تیرے احسانوں کا میں ادنیٰ سا ہی سہی کچھ تو بدلہ چُکا سکوں
خواہش ھے تیرا میں فخر بنوں 
اگر ممکن ہو تو  تیری راہ میں یہ پلکیں بِچھا دوں
خواہش ہے کہ جنّت میں بھی میں تیرا ساتھ پا سکوں ۔۔۔
خواہش  ہے کہ تیرے قدم چوم لوں
خواہش ھے کہ تیری راہ کی میں دُھول بنوں
اے میری ماں خواہش ھے کہ سدا میں تیرے ساتھ رہوں ۔۔۔
 سارہ


No comments:

Post a Comment