affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mera yeh dil har cheez se bezar sa by Ulfat Rehmat

Saturday 25 July 2020

Mera yeh dil har cheez se bezar sa by Ulfat Rehmat

میرا یہ دل ہر چیز سے بیزار سا🔥 

اب ان پرندوں پر ہے رشک کرتا🖤

الفت رحمت

******* 

ثبات عمیق ہے میرے خیالوں کا رُتبہ💝
کیا وہ بھی مجھے اتنا سوچتا ہوگا✨

الفت رحمت

********** 

اب میں دل سے نہیں بس درد سے ہنستی ہوں🖤

اب میں آنسوؤں سے نہیں سانسوں سے روتی ہوں🔥 

الفت رحمت

*********

حیرت انگیز ہوں میں!!💝
کہ میرے سادگی میں✨
یہ حسن کا چرچہ کیسا؟😍♥️


الفت رحمت

********** 

دلِ ناداں سکون کے گرد میں آغوش پایا ہے میں نے.♥️

جب سے اُسے ہواؤں میں محسوس کیا ہے میں نے.✨


الفت رحمت

********

اے اجل جینے کا شوق تو تھا مجھے بھی۔!! 

مگر جینے نہ دیا مجھے میرے اپنوں نے ہی۔!!


الفت رحمت

*******

دوسروں کے احساس کا احساس تو ہمیں تب ہوتا ہے۔!!

جب ہمیں بھی احساسِ غم کا احساس ہوتا ہے۔!!💔💔

بقول الفت رحمت

****** 

دلِ اداسی میں حسرت بھری نگاہوں سے دیکھتا ہوں میں اس چاند کو۔👀
کہ کوئی تو ہو جو سُنے اب میرے اس بے چین دل کے داستانوں کو۔🌚

الفت رحمت

*********

خوب منارہا ہے وہ مجھےناجانے کب سے۔۔😌✌🏻
میں بھی خوب منوا رہی ہوں اس سے۔۔😂♥️


الفت رحمت💖

*********** 

وجود  ہو  بے سایہ میں  وہ  تو نہیں۔!!
مقصدِ زندگی ہوں میں بیکار تو نہیں۔!!


الفت رحمت

No comments:

Post a Comment