affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Teri qurbaten youn muyassar na rahi mujhe by Tooba Abbasi

Tuesday 21 July 2020

Teri qurbaten youn muyassar na rahi mujhe by Tooba Abbasi

تیری قربتیں یوں میسر نہ رہی مجھے ۔۔!
تیری بے رُخی ،تیری ستم گری حاوی رہی تجھ پر ۔۔!

********

کہانی لکھ نہیں سکتی بیاں بھی کر نہیں سکتی ۔۔!
تمھارے بن ادھوری ہوں تمھیں یہ کہہ نہیں سکتی ۔۔!
تیری راہ محبت میں صف ماتم بچھا کر میں ۔۔!
آہیں بھر نہیں سکتی،ماتم کر نہیں سکتی۔۔!
تیرے عکس میں میرا عکس ہے تیرا ساتھ ہی میری زندگی۔۔!
تیری بندگی میری دل لگی،
تیری رفاقتیں میری راحتیں۔۔!
تیری جستجو میری آرزو،تیری آرزو میری ہر دعا۔۔!
تیرے عشق سے میری ابتدا،میری انتہا تیری آس ہے۔۔!

************** 

میری وضاحتیں یوں وضاحت کے قابل نہ رہیں۔۔!
ان کے لفظوں کی ستم گری عروج پر تھی۔۔!

*********** 

محبت نہیں اسے میں عشق کہوں گی۔۔!
جہاں ابتدا ہے،انتہا نہیں، اختتام نہیں۔.!
پھر بے خودی ہے عروج ہے زوال نہیں۔۔!
قلب میں قرب ہے،منافقت نہیں ملال نہیں۔۔!
راز میں ہمراز ہے،محرم ہے کوئی دوسرا تو نہیں۔۔۔!
تین لفظوں کی مکمل تخلیق ہے کوئی خاک تو نہیں۔۔!

********** 

با ظرف تھا، با کمال تھا
 وہ۔۔!
با اعتماد تھا ،بے مثال تھا وہ ۔۔!
با اعتبار تھا ،با احترام تھا وہ۔۔!
پھر یوں ہوا ۔!
وہ شخص تھا ہی رہا ۔۔!
ہے میں نہیں رہا..!

******** 

ماں
ماں سکوں ہے میرا ۔۔!
دنیا میں ایک جنت ہے میری۔۔!
اسکا ساتھ غرور ہے میرا۔۔!
اسکی دعا سے عروج ہے میرا۔۔!
ماں کی دعا عرش تک کو ہلا دیتی ہے۔۔!
کیسے کہتے ہیں لوگ بے سکوں ہے عالم گھر کا ؟
ماں ہی تو ذریعہ سکوں ہے گھر کا۔۔!
ماں کے آنچل کی خوشبو تو۔۔!
 سارے گھر کو مہکا دیتی ہے ۔۔!
ماں سکوں ہے دنیا میں اک جنت ہے میری۔۔!

*********** 

نام سے جڑا ہے زندگی کا مطلب بھی ،زندگی کا مقصد بھی ۔!
بے معنیٰ بے مطلب یوں ہی تو نہیں ہوتا کچھ بھی ۔۔!

*********** 

جینے کی تمنا ہے اور جی بھی نہیں سکتے ۔۔!
اک آس پے جیتے ہیں مر بھی نہیں سکتے ۔۔!
اک رات اندھیری ہے،بن تیرے اکیلے یہ کٹ بھی نہیں سکتی۔۔!
ممکن ہے جو تو آئے ،اک لمحا عنایت ہو۔۔!
پھر جو بھی شکایت ہو..!
اس لمحہ عنایت میں ۔۔!
میسر پھر عداوت ہو ۔!
جینے کی تمنا میں اک تیرا سہارا ہو ۔۔!
پھر تو ہی مقدر کا اک خاص ستارہ ہو ۔۔۔! 
بن تیرے قسم لے لو جو لمحہ گزارا ہو۔۔!
ط۔ع

************ 

محبت میں لازم نہیں یوں روٹھنا منانا ۔۔!
 کیا محبت میں لازم ہے ہر حد سے گزر جانا ۔؟

******** 

تمہارے بن ادھورے تھے تمہارے بن ادھورے ہیں۔۔!
نہیں ممکن گزارا تھا نہیں ممکن گزارا ہے۔۔!

***********

12 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I always appreciate your post

    ReplyDelete
  3. Congratulations for your first publishing ❤My dearest Tobba abbsi many many congratulations keep it up

    ReplyDelete
  4. Meri Kamyabiii😍😭❤️ keep it up meri jaan... Abhi tu bht agy jana ap ny... Luv uh more ❤️😘😘😘

    ReplyDelete
  5. Allah pak Ap ko mazeed kamiyabi Atta Farmay Aameen

    ReplyDelete
  6. Bhot khoob
    Allah tmhary qalam ko mazeed taqat dy
    Ye yunhi baa asar rhy
    Aameen ❤❤

    ReplyDelete