affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Tahaluq youn raha by Dar e Laila

Wednesday 20 January 2021

Tahaluq youn raha by Dar e Laila

تعلق یوں رہ اک بے وفا سے 
وفا کی
پھر وفا کی
پھر وفا کی 
بڑا افسوس ہے صا حب کہ ہم نے خطا کی
پھر خطا کی
پھر خطا کی
درلیلی

****

آتا ہے کون کون میرے غم کو بانٹنے
لیلی تو میری موت کی افواہ اڑا کے دیکھ
از در لیلی

*****

میرے ہاتھوں کی لکیروں میں  یہ عیب چھپا ہے
 میں جس شخص کو چھولوں وہ میرا نہیں رہتا
ازدرلیلی

*****

آگر  بیوفاوں کی الگ دنیا ہوتی
لیلی
تو میرا یار وہاں کا بادشاہ ہوتا
از درلیلی

*****

کہا تھا نہ ع سے عشق نہیں ہوتا
لیلی
اب بھگتو عذاب سارے
از در لیلی

****

ہم تو پہلے کہاں ملتے تھے 
خیر اب تو وبا کے دن ہے
از درلیلی

*****

کبھی تو پڑھنے آو میری تحرویرں کو 
میں شاعرہ نہیں  تیرے دیے ہوے درد لکھتی ہو
ازدرلیلی

*****

مجھے  سمجھایا نہ کرو کہ اب ہوچکی مجھ کو
محبت مشورہ ہوتی تو تم سے پوچھ کر کرتے
ازدرلیلی

*****

اک لمہ یاد کرنے کی قیمت ہو آگر اک پیسہ
تو سنو تم اربوں کے قرضدار ہو میرے
ازدرلیلی

*****

آیا تھا امتحان میں مضمون 
بے وفا
وضاحت تیری جو کی تو ہم ٹاپ کر گے
ازدرلیلی

******

مجھے  بنادو عشق کی دنیا کا بادشاہ 
اے لوگو
میں وعدہ کرتا ہوں بیوفا کو سزاے موت ہوگی
ازدرلیلی

*****

جس کو دیتا ہو توڑ دیتا ہے
اب نہہں دونگا دل کسی کو میں 
ازدرلیلی

******

بھول  جانا تو رسم دنیا ہے  لیلی
 تم نے بھلا کر کونسا کمال کردیا
ازدرلیلی

******

میرے چہرے سے میرا درد نہ پڑھ پاوگے
 میری عادت ہے ہر بات پر مسکرا دینا ازدرلیلی

********

دل  جو ٹرپتا ہے اسکی  یاد میں تو ٹرپنے دو
 یہ جو تڑپتا ہے تو ہی  دھڑکتا ہے ازدرلیلی

*****

لوگ انسان کو دیکھ کر محبت کرتے ہیں 
 میں نے محبت کرکے انسان دیکھ لے
ازدرلیلی

*****

ہے کوی  جنازہ پڑھنے والا 
میں دل کو مار بیٹھا ہوں
ازدرلیلی

*****

میرے صبر کی انتہا کیا پوچھتے ہو  
وہ مجھ سے لپٹ کے رویا کسی اور کے لے
ازدرلیلی

*****

میرے مرنے پر سب خوش ہوں گے 
بس اک تنہای روے گی کہ  میرا ہمسفر چل بسا
ازدرلیلی

****

ہمیں پتا ہے لیٹروں کے سب ٹھکانو کی 
شریک جرم نہ ہوتے تو مخوری کرتے 
ازدرلیلی

*******


No comments:

Post a Comment