affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Rits Write

Saturday 17 December 2022

Poetry by Rits Write

میری تحریر میں سب تھے

میں نہ تھا

مُجھے منظور سب کچھ تھا

کسی کو میں منظور

نہ تھا

میں تو سب کا ہی بنا تھا

کوئی میرا بنا نہ تھا

میں نے دل انکو دیا تھا

جن کے پاس دل ہی نہیں تھا

میں جسکو موڑ موڑ کے دکھتا رہا تھا

اُس نےمڑ  کے دیکھا ہی نہیں تھا

Rits Write💫

***********

مُجھے نفرتیں سکھانے والے

مجھے نفرت سیکھا کے بولے

تمہیں آتی نہیں محبت

تھوڑا پیار سیکھ کے آؤ

Rits Write

************

میری ذات میں ہے گردشیں

میری ذات ہی وبال ہے

میرے دل کی ساری حسرتیں

میری سوچ کی ساری الجھنیں

کیا انہیں کوئی تمام ہے

کیا ان سے کوئی فرار ہے

Rits Write

*************

درد

سہ لینگے

چپ

کر لینگے

میرے اختیار میں تو

میں بھی نہیں ہوں

تمہارا کیا کر لینگے

************

 

No comments:

Post a Comment