affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Aroojy

Monday 26 December 2022

Poetry by Aroojy

میری چھوٹی سی حسرت تھی

میرا نام اس کے نام کے ساتھ ہو

عروج بچھڑنے کے بعد میری تمنا ہے

میرے نام کے ساتھ مرحومہ ہو

Aroojy 🥀

**************

میری شاعری کی کیا حیثیت اس کے حسن کے آگے

یاروں

ایک تو وہ غذب کا حسیں ہے دوسرا چاۓ کا شوقین ہے

Aroojy 🥀

************

تجھ سے ہے تجھ سے رہے گا

"أردو"میں جسے عشق کہتے ہے

Aroojy 🥀

**************

ہم ٹھرے غنچہ عشق

ہم ٹھرے عشق کی ادھوری کتاب

چاہ کے بھی پوری نہ کرپاۓ

افسانہ عشق کی یہ نامکمل داستاں

Aroojy 🥀

****************

میری چھوٹی سی حسرت تھی

میرا نام اس کے نام کے ساتھ ہو

عروج بچھڑنے کے بعد میری تمنا ہے

میرے نام کے ساتھ مرحومہ ہو

Aroojy 🥀

***********

چلو اب یو بھی آزماتےہیں

آپ کہتے ہےتوبھول جاتےہے

Aroojy 🥀

*************

حاکم دل نے کہا کیوں نہ چھوڑ دی جاۓ حکومت

عروجِ

تب سے سلطنت بکھری پڑی ہے

Aroojy 🥀

**************

میری شاعری کی کیا حیثیت اس کے حسن کے آگے

یاروں

ایک تو وہ غذب کا حسیں ہے دوسرا چاۓ کا شوقین ہے

Aroojy 🥀

**********

تجھ سے ہے تجھ سے رہے گا

"أردو"میں جسے عشق کہتے ہے

Aroojy 🥀

**********

ہم ٹھرے غنچہ عشق

ہم ٹھرے عشق کی ادھوری کتاب

چاہ کے بھی پوری نہ کرپاۓ

افسانہ عشق کی یہ نامکمل داستاں

Aroojy 🥀

No comments:

Post a Comment