affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Amina Asif

Wednesday 4 May 2022

Poetry by Amina Asif

ان لمبی مسافتوں سے میں تھک سی گی ہو میں نہ تھکتی اگر مجھے یقین ہوتا کہ اختتام پر تم صرف میرے ہو

(AminaAsif)

٭٭٭٭٭

 اول و آخر میری دعاؤں میں شامل تیری ذات ہے یہ میری محبت نہیں تو اور کیا ہے ؟؟؟

(AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭

تھک ہار کر لوٹا ہو گھرکو

سکون کی تلاش میں

اک عجیب خوف ہے تیرے نہ ہونے سے تو مجھے لازم تو نہیں ہا مگر ضروری ہے

(Amina Asif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

 مجھے نہیں غرض اس خود غرض دنیا سے میرے لیے فقط میرا خدا کافی ہے

 AminaAsif

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

ہمارے یہاں اقتدار بکتا ہے

محبت بکتی ہے حتی کہ انسان بھی بکتا ہے

 (AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

 ضروری نہیں جو چیز پسند آئے وہ مل جائے کچھ چیزیں لاحاصل اچھی لگتی ہے

(AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

میں سوچو تو فقط اسے سوچتی رہتی ہو میں سارہ دن اس کے خیالوں میں رہتی ہو

(AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭

 تنہا ہوگئیں مجھے تنہا کرنے والے انہیں کسی نے یہ نہیں بتایا تھا کہ موت امیری نہیں دیکھتی

(AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

اس خوشی کے موقعے پر تیری یاد ستاتی ہے ایک واحد تو ہے جس کی یاد مجھے بھری محفل میں بھی آتی ہے

 (AminaAsif)

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭

2 comments: