affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Poetry by Sadaf

Monday 23 May 2022

Poetry by Sadaf

نام صدف سولنگی

شہر سکھر

بچپن

وہ گزر گیا بچپن

جیسے اڑتی پتنگ سا  لہرتا بچپن

وہ کاغذ کنارے کشتی سا بچپن

جو شوخیاں ، قہقہے بکھیرتابچپن

وہ مستیوں میں چیخیں مارتا سا بچپن

بہت معصوم اور  ناداں سا بچپن

شرارتوں کا دلارا بچپن

سنہری انمول  یاد سا بچپن

جو  لاپرواہی میں لاجواب سا بچپن

نا سمجھی سی نا سمجھی میں بے ریاںبے خیال سا بچپن

وہ اپنی موج میں گم سا بچپن

وہ میرا ماضی پیارا سا بچپن

ازقلم صدف

*********

نام صدف سولنگی

شہر ،سکھر

اب بھی جب لکھتی ہوں..!

 

تو

 

وہی خیال لکھتی ہوں ،

گزرا وصال لکھتی ہوں

آج کا احساس لکھتی ہوں

اور ؛

کل کی بات لکھتی ہوں ،

دوشواریاں ہزار ہوں

مگر

خوشیاں ہر بار لکھتی ہوں،

سچائیاں   لکھتی ہوں میں

نیتیں پاکدار لکھتی ہوں

آزمائشیں دو چار لکھتی ہوں،

زندگی ہر بار لکھتی ہوں

ہاں حقیقتاً میں جیسی ہوں،

وہی خیال لکھتی ہوں۔۔!!

خود کی مثال لکھتی ہوں

ازقلم صدف

*********

No comments:

Post a Comment