affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Tumhain kitna ye bola tha تمہیں کتنا یہ بولا تھا

Monday 10 February 2014

Tumhain kitna ye bola tha تمہیں کتنا یہ بولا تھا

تمہیں کتنا یہ بولا تھا
کہ میری زندگی میں اس طرح شامل نہیں ہونا
جب آنکھیں صبح کو کھولوں
پکاروں نام میں تیرا
کبھی جب آئینہ دیکھوں
تمہارا عکس میری آنکھ کی پتلی میں جم جائے
خوشی مجھ کو ملے کوئی،
تمہارا ساتھ میں ڈھونڈوں
دکھوں میں بھی یہی چاہوں
کہ میرے پاس ہو بس تم
تمہیں کتنا یہ بولا تھا
مجھے بادل سے، بارش سے،
محبت ہے ہمیشہ سے
مگر تم نے محبت کو جنوں میں کیوں بدل ڈالا
میں اب بارش کے موسم میں
تمہی کو ڈھونڈتا کیوں ہوں؟
انہی سوچوں میں بھیگا ہوں
میں تنہا بھیگتا کیوں ہوں
تمہیں کتنا یہ بولا تھا
مری عادت نہیں بدلو
مری خاطر نہیں بدلو
مگر تم نے بدل ڈالا
مرا سب کچھ بدل ڈالا
میں اب جو خود کو تکتا ہوں
مجھے تم یاد آتی ہو
تمہیں کتنا یہ بولا تھا
مجھے تم یاد مت آنا
کہ تم کو بھولنا ویسے ہی
میرے بس سے باہر ہے
مجھے جب یاد آتی ہو
تو یہ محسوس ہوتا ہے
مجھے تم یاد کرتی ہو
تمہیں کتنا یہ بولا تھا
مجھے تم یاد مت کرنا 
مجھے تم یاد مت آنا
مری اس زندگی میں
اس طرح شامل نہیں ہونا
تمہیں کتنا یہ بولا تھا

Tumhain kitna ye bola tha,
K meri zindagi me,
Is tarah shamil nahi hona,
Jab aankhain subha ko kholun,
Pukarun naam me tera,
Kabhi jab aayina dekhaun,
Tumhara aks,
Meri aankh ki putli me jam jaye,
Khushi mujh ko milay koi,
Tumhara sath me dhundun,
Dukhon me bhi yahi chahun,
K mere pas ho bus tum,

Tumhain kitna ye bola tha ...!
Mujhay badal se baarish se,
Muhabbat hai hamesha se,
Magar tum ne muhabbat ko,
Junoon me kyun badal dala,
K ab barish k mosam me,
Tumhi ko dhundta kyun hun,
Inhi sochon me bheega hun,
Me tanha bheegta kyun hun,

Tumhain kitna ye bola tha...!
Meri aadat nahi badlo,
Meri khatir nahi badlo,
Magar tum ne badal dala,
Mera sab kuch badal dala,
Me ab jo khud ko takta hun,
Mujhay tum yaad aati ho,

Tumhain kitna ye bola tha ...!
Mujhay tum yaad mat aana,
K tum ko bhoolna wese hi,
Mere bas se baahir hai,
Mujhay jab yaad aati ho,
To ye mehsoos hota hai,
Mujhay tum yaad karti ho,

Tumahin kitna ye bola tha...!
Meri is zindagi me is tarah,
Shamil nahi hona,
Tumhain kitna ye bola tha,

No comments:

Post a Comment