affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Umar Ki Saari Thakan Laad K Ghar Jata Hon عمر کی ساری تھکن لاد کے گھر جاتا ہوں

Wednesday 26 February 2014

Umar Ki Saari Thakan Laad K Ghar Jata Hon عمر کی ساری تھکن لاد کے گھر جاتا ہوں

عمر کی ساری تھکن لاد کے گھر جاتا ہوں
رات بستر پہ میں سوتا نہیں مر جاتا ہوں

اکثر اوقات بھرے شہر کے سناٹے میں
اس قدر زور سے ہنستا ہوں کہ ڈر جاتا ہوں

دل ٹھہر جاتا ہے بھولی ہوئی منزل میں کہیں
میں کسی دوسرے رستے سے گذر جاتا ہوں

سمٹا رہتا ہوں بہت حلقہء احباب میں، مَیں
چار دیواری میں آتے ہی بکھر جاتا ہوں

میرے آنے کی خبر صرف دیا رکھتا ہے
میں ہواؤں کی طرح ہو کے گزر جاتا ہوں

میں نے جو اپنے خلاف آج گواہی دی ہے
وہ ترے حق میں نہیں ہے تو مکر جاتا ہوں

Umar Ki Saari Thakan Laad K Ghar Jata Hon 
Raat Bistar Pe Me Sota Nhi Mar Jata Hon 

Aksar Auqaat Bharey Shehar K San-Natte Me 
iS Qadar Zoor Se Hansta Hon K Dar Jata Hon 

Mere Aany Ki Khabar Sirf Diya Rakhta Hy 
Me Hawaon Ki Tarah Aa K Guzar Jata Hon 

Simta Rehta Hon Bohut HaLqa-E-Ahbab Me Main, 
Chaar-Diwari Me Aatey He Bikhar Jata Hon 

MeNe Apne KhiLaf Khud He Gawahi Di Hy 
Agar Wo Tere Haq Me Nhi Hy To Mukar Jata Hon.

No comments:

Post a Comment