affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Barish by Fatima Liaquat

Friday 11 September 2020

Barish by Fatima Liaquat

 

" بارش "

یہ بارش کی برستی بوندیں

میرے جب آنگن میں برسیں

میں کھلے آسمان تلے

اپنے خالی ہاتھ لئے

چپ چاپ کھڑی ہو جاتی ہوں

اپنی گم صم آنکھوں سے

بس تکتی رہ جاتی ہوں

میرے دل کی بنجر زمیں پہ

کچھ اِس ادا سے برستی ہیں

کہ بارش کے اس پانی میں

یادیں دکھائی دیتی ہیں

قطروں کی آوازوں میں

آہٹیں سنائی دیتی ہیں

دل کو بِھگائے رکھتی ہیں

کچھ پھول کھلائے دیتی ہیں

ہر بار مجھے برستی بوندیں

کچھ ایسے اسیر کرلیتی ہیں

اپنے سحر سے مجھ کو یہ

کچھ ایسے جکڑ سی لیتی ہیں

میں پھر یوں کھو جاتی ہوں

کہ آندھی کے بگولوں سے

کہ بادل کے گرجنے سے

کہ بجلی کے چمکنے سے

میں انجان سی رہتی ہوں

پھر حال میں واپس آؤں تو

ہتھیلیاں خالی ہوتی ہیں

پر آنکھیں بھیگی ہوتی ہیں

****************

4 comments:

  1. Thanks for a wonderful share. Your article has proved your hard work and experience you have got in this field. Brilliant Sir. Very Nice Bro Great Reading
    👉 Poetry In Urdu

    ReplyDelete
  2. Thanks for a wonderful share. Your article has proved your hard work and experience you have got in this field. Brilliant Sir. Very Nice Bro Great Reading
    👉 Poetry In Urdu

    ReplyDelete
  3. Amazing yrr😍😍👍Great.It shows your hard work and intelligence.Keep it up.May Allah succeed you

    ReplyDelete