affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Ik pal mein he kho dea me ne ise poetry by Zimal Alvi

Monday 28 September 2020

Ik pal mein he kho dea me ne ise poetry by Zimal Alvi

اک پل میں ہی کھو دیا میں نے اسے
جسے پانے کی عمر بھر دعا ئیں مانگی تھیں
روکتا رہا میں اس شخص کو بار بار 
اس نے کب میری التجائیں مانی تھیں
چلا گیا وہ مجھے روتا ہوا چھوڑ کر اور کہا 
اے نادان ! کب ہم نے تجھ سے وفا ئیں ما نگی تھیں

******

بھری محفل میں جب بھی تیرا ذکر ہوتا ہے 
دل دھڑک سا جاتا ہے
برسات شروع ہو جاتی ہے
اور یوں بھری محفل میں مجھے تنہا کر جا تا ہے

*******

تسلسل سے جاری تھے جس کے ساتھ رابطے 
مدت ہوئی اسی کا کوئی پیغام نہیں آیا
کرتا رہتا تھا جو تذکرے میرے ہر وقت 
اسی کے لبوں پہ میرا نام نہیں آیا
چڑھ جاتا تھا جو سرور کا نشہ اسے دیکھ کر 
مدت ہوئی اسکی طر ف سے ایسا کوئی جام نہیں آیا

******

ہے کوئی ابنِ آدم سے جو سمجھ سکے اس کائنات کو
یہ تو وہی جا نتا ہے "زمل"جس نے بنایا ہے اس کا ئنات کو

******

سنو جاناں
مجھ سے خفا ہو جاناں
مگر تیرے دل کی دھڑکن میں ٰ میں ہی بستا ہوں جاناں
تیرا وجود بھی بھیگتا ہے نہ 
محبت کی ِکن ِمن میں جاناں 
جیسا کہ میرا من جا ناں

****

جدا ہونے سے کوئی جدا نہیں ہوتا  
صا حب
دل سے نکا لنے کا طر یقہ بتاؤ؟؟؟

*******

میرا من❤️ جاناں 
تجھ بن جاناں😔
کچھ بھی نہیں جاناں

******

کس طرح سے ہو گا یہ ملک خوشحال
ہر طرف ہے یہاں ناانصا فی کا بازار
ہر کوئی یہ کہتا ہے دوسرے سے
  کیوں ہے ا یسا اس ملک کا حال

*******

سنو جاناں.....😘😘
بہت مصروف ہو جاناں.....
فرصت ملے گر جاناں....
مجھے یاد کر لینا.... 
میرا دل دھڑک رہا ہے
فقط تیرے لئے جاناں
کہاں مصروف رہتے ہو
جو فرصت نہیں تجھے جاناں...
سنو....!! میں یاد آؤں گر تجھے
تو پکارنا مجھے جاناں....
میں تیری پکار پہ لوٹ آؤں گا
فقط تیرے لئے جاناں....

********

روک لیا ہے اب تو میں نے اپنی سانسوں کو بھی
بن تیرے تو مجھے ان کا بھی ساتھ اچھا نہیں لگتا

********

بتاؤں!میں تجھے کتنا چاہتا ہوں؟؟؟
بے حدو بے حساب چاہتا ہوں...؟؟؟

*****

محبت تھی تم سے نجا نے کیوں یہ بتایا نہ گیا☹️
چاہتے تھے تجھے پر چاہا بھی نہ گیا😒
جانتے تھے ہم کہ تم ہمارے نہیں ہو😢
  اےدل 💔 
نجانے کیوں تجھے یہ سمجھا یا نہ گیا🤔

**********

جو بھی لکھا جہاں بھی لکھا کمال لکھا 
حسنِ یار کو  بھی ہم نےحسن وجمال لکھ

*******

میری زندگی میں تم ہی ہو
میری ہر سانس تم ہی ہو.
میری جان بھی تم ہی ہو.
مجھ میں بھی تم ہی ہو

*******

No comments:

Post a Comment