affiliate marketing Famous Urdu Poetry: Mujh jese aashiq marty kahan hen by Gohar

Saturday 19 September 2020

Mujh jese aashiq marty kahan hen by Gohar

مجھ جیسے عاشق مرتے کہاں ہیں 

وہ تو ہو تے وہاں ہے ان کی محبوب جہاں ہیں
گوہر رائٹس

******** 

وہ میری زندگی میں زندگی بن کے آیا 
اور زندگی سے زندگی کی طرح چلا گیا
اب موت کی طرح اس کا ہے انتظار 
جانے کون پہلے آئے موت یا یار
گوہر رائٹس

********

ذرا سا حق دو تو ایک بات پوچھوں
 کیا میں تیرا انتظار کروں 
گوہر رائٹس

*******

اک بار آکے دیکھ تو لے
 مانگ رہا ہوں تجھے سجدوں میں سر جوڑ کے
گوہر رائٹس

*******

ایک دن ایسا بھی آنا ہے 
جب تجھے سینے سے لگانا ہے 
اپنی زندگی کو بھی گنوانا ہے 
موت کی آغوش میں سو جانا ہے
تو اپنی باہوں میں گنوا دے گا مجھے 
تجھے یے منظر بھی دیکھانا ہے
تو رو رو کر پکارے گا مجھے
 ایک دن تجھے اتنا تڑپانا ہے
گوہر رائٹس

******

مجھ سے کسی نے پوچھا میرے پیارکی حد کیا ہے؟
میں نے کہا:
 اتنا تو میں خود کا نہیں جتنا اس کا ہوں

********


No comments:

Post a Comment